کامارو عثمان مشاور ازدواج می شود!

دِینا وایت: کامارو عثمان پس از قراردادن ۲۵۰ میلیون دلار در بانک ، می خواهد مشاور ازدواج شود.

12:00 16/بهمن/1398
شناسه خبر: ۴۷۲۱

به گزارش mma.ir ، اگرچه به نظر می رسد کامارو عثمان در ابتدای کار خود است ، اما قهرمان ولترویت UFC، در حال حاضر به فکر این است که زندگی خود را پس از پایان مبارزات در قفس و زمان بازنشستگی چگونه بگذراند.
عثمان هنوز اهداف بسیاری در UFC دارد. او می‌خواهد تا جایی که ممکن است عنوان خود را گسترش دهد و مبارزات بزرگ را به پایان برساند و پاداش های مالی بیشتری را در این ورزش به دست آورد. با این حال، او از نظر ثروت یک عدد جادویی دارد و مشخص نیست که آیا خیلی بلند پروازانه است یا نه؟ اما عثمان گفت که باید آینده خانواده‌اش را تامین کند.
کامرو عثمان در این رابطه به خبرنگار UFC گفت: “من فعالیت های بیشتری را انجام خواهم داد ، اما فکر می کنم ۲۵۰ میلیون دلار ثروت نسلی است. این چیزی است که بچه های من قادر به زندگی کردن هستند”.
اگر عثمان بتواند به اهداف مالی خود برسد، او گفت که قصد ندارد بی‌کار بنشیند و با آن پول زندگی کند. عثمان گفت که ایده کنونی او این است که پس از کناره‌گیری از مبارزه، به کار خود ادامه دهد، اما در یک زمینه کاملا متفاوت! در حقیقت کامرو عثمان قصد دارد مشاور ازدواج شود. وی در این باره گفت:”من می خواهم مشاور ازدواج باشم.من فکر می کنم که همیشه خیلی خوب بوده ام و امیدوارم بتوانم در این مسیر مشاوره بدهم. من این کار را با دوستانم انجام می دهم”.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

طراحی و پشتیبانی : آسان پرداز