کوری سندهاگن به دنبال مغلوب کردن دومینیک کروز افسانه ای

مبارز خروس وزن UFC، کوری سندهاگن ادعا می کند که ورژن ارتقا یافته دومینیک کروز است!

17:42 07/اردیبهشت/1398
شناسه خبر: ۸۵۰

به گزارش پایگاه خبری mma.ir ، به طور سطحی می توان حرف او را به دو روش تعبیر کرد : اول اینکه سندهاگن ۲۷ ساله در حال تلاش برای شکست دادن حریف بالاقوه خود (کروز) است، کسی که در رنکینگ بالاتر از او قرار دارد یا اینکه او به طرز شگفت انگیزی به خود مغرور است و در حال مقایسه خودش در این حرفه با بهترین خروس وزن همه دوران است.
سندهاگن می گوید: “به واسطه دیدن WEC به هنر های رزمی علاقه مند شدم و عاشق دومینیک کروز هستم. صادقانه بگویم که سبک کروز را انتخاب کردم و به شیوه خودم دوباره آن را ساختم. واضح است کاری که من انجام میدهم بهتر از اوست. به همین دلیل خودم را ورژن ارتقا یافته او می دانم. سند هاگن (۱-۱۰) راه طولانی ای در پیش دارد تا به رزومه کروز دست یابد. اما تشابهاتی نیز میان این دو مبارز وجود دارد.
کروز ۳۳ ساله به عنوان یکی از روشنفکران در ورزش شناخته می شود. هم در مبارزه و هم به عنوان تحلیلگر.

سبک گریزان و پیچیده او باعث کسب عنوان در UFC سال ۲۰۱۱ شد. او رنکینگ شماره ۲ رده خروس وزن را در جهان به وسیله ESPN کسب کرده است، علارغم اینکه به مدت ۲ سال به لطف آسیب کناره گرفته است.
همانند کروز، سندهاگن سبک خاص خودش را دارد که بدون فکر و به طور اتفاقی بوجود نیامده است.

از زمانی که در نوجوانی عاشق هنرهای رزمی شد شروع به ساخت و ارتقا سبک خودش کرد و این فرصت را داشت تا در میان کهنه کاران UFC همانند نِیت مارکوآرت و شِین کاروین تمرین کند.
سندهاگن می گوید : وقتی که به درون قفس پا می گذارم، بردن اولین چیزی نیست که به ذهنم می آید، می دانم باید همه تلاشم را برای بردن بکنم اما اولین چیز در ذهنم “عملکرد” است. وقتی که درمورد آنچه که هنرهای رزمی باید باشد صحبت می کنم، سعی می کنم که درست زندگی کنم و کار درست را انجام دهم و می توان این تعریف را هنرهای رزمی معنی کرد. سعی می کنم که با شیوه ای کارآمد و هوشمندانه مبارزه کنم و هیچ تقلبی در آن وجود ندارد.
این دقیقا مستقیم و هنرمندانه به سوی هدف رفتن است. بسیار سخت تلاش می کنم تا استایل و سبکم به گونه ای باشد که باید به نظر برسد. می خواهم یکی از افراد نادری باشم که کاملا ریلکس و بیخیال مبارزه می کنند. این چیزی است که همیشه به دنبالش بودم و آن را “مبارزه حقیقی” می نامم.
استعداد سندهاگن باعث جلب توجه UFC شده است. این پیشرفت او را به عنوان اولین مبارز UFC در ESPN ماه ژانویه رزرو کرده است و در Lineker او را با یک طرفدار خطرناک جفت کرده است‌ که‌ این‌ چهارمین حضورش در UFC خواهد بود.
این قهرمان ۶۱ کیلوگرمی موفق می گوید که هیچ عجله ای برای کسب عنوان ندارد اما از هر موقعیتی که UFC برایش ایجاد کند بالا خواهد رفت. چه کسی می‌داند؟ شاید روزی دیدیم که او با سبک شماره ۲ کروز در مقابل قهرمان اصلی (کروز) قرار گیرد.
“فکر می کنم که مهارت برای مهارت است. من می توانم با بهترین ها رقابت کنم و همین الان کمربندی را ببرم اما می دانم که داشتن تجربه و خونسرد ماندن در مبارزه چقدر مهم هستند. داشتن عنوان در این زمینه من را به هیچ وجه نمی ترساند…

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

طراحی و پشتیبانی : آسان پرداز