گام بعدی برای علی اکبری چیست؟

بررسی سناریوهای پیش روی امیر علی اکبری پس از پایان قرارداد او با سازمان ACA روسیه.

14:07 03/فروردین/1398
شناسه خبر: ۵۷۳

به گزارش پایگاه خبری mma.ir ، امیر علی اکبری آخرین مبارزه از قرارداد خود را برای سازمان ACA روسیه انجام داد و شلتون گِرِیوز امریکایی که حریفی درخور به نظر نمی رسید را شکست داد.
با پایان قرارداد بین امیر و ACA ، او اکنون فایتری آزاد محسوب می شود و می تواند تمامی پیشنهادات مختلف از جمله تمدید با ACA یا پیوستن به سایر سازمان ها را بررسی نماید. پر واضح است که سازمان روسی خواهان حفظ امیر است و حتی با انتشار توئیتی از مخاطبینش سوال کرد که قدم بعدی برای امیر علی اکبری چیست؟ امیر هم پس از پیروزی بر گریوز بار دیگر برای موخومات واخائف چچنی قهرمان فعلی سنگین وزن خط و نشان کشید و خواهان مبارزه برابر او شد که این نشانه ایست که امیر هم تلویحاً به ماندنش بر ACA تاکید دارد. البته فراموش نکنید که هنوز هیچ چیز قطعی نیست و این تنها تمایل امیر به مبارزه با قهرمان را نشان می دهد.

فایتر سنگین وزن ایرانی نفر شماره یک جدول مدعیان سنگین وزن ACA است و اگر با سازمان بر سر عقد مجدد یک قرارداد به توافق برسد حتما جواز تایتل شات را دریافت خواهد کرد و آن وقت باید منتظر بماند تا تکلیف مبارزه بین واخائف قهرمان کنونی و اِوگِنی گونچاروف که قهرمان سنگین وزن سازمان AKHMAT است ، مشخص شود تا ببیند کدام بر کدامیک غلبه می کند و او دوئل کینه جویانه اش برابر واخائف را انجام می دهد یا با گونچاروفی که حداقل ما زیاد از او نشنیده ایم دسته و پنجه نرم خواهد کرد؟!

البته تمامی این اما و اگرها زمانی بیشتر قابل بررسی است که تصمیم نهایی امیر علی اکبری گرفته شود. شما در این باره چه فکر می کنید؟ علی اکبری در ACA می ماند یا به سازمانی دیگر خواهد رفت؟ در صورت ترک ACA امیر به کدام سازمان خواهد پیوست؟!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

طراحی و پشتیبانی : آسان پرداز