یو اف سی اولویت اول امیر ؟!

با جدایی قطعی امیر علی اکبری از ACA فایتر سنگین وزن کشورمان راهی کدام لیگ MMA خواهد شد؟

17:13 08/اردیبهشت/1398
شناسه خبر: ۸۳۵

به گزارش پایگاه خبری MMA.IR و به نقل از رزم آور ، پس از اتمام قرارداد امیر علی اکبری با سازمان روسی ACA ، فایتر سنگین وزن کشورمان فایتر آزاد اعلام شد و طرفداران او و دوستداران ورزش MMA در کشورمان بسیار مشتاق هستند تا هر چه سریع تر بدانند که گام بعدی امیر چیست و تصمیم نهایی او چه خواهد بود؟!
اولین سناریوی ممکن این است که امیر و ACA برای بستن یک قرارداد جدید به توافق برسند. امیر تا قبل از مبارزه آخرش با شلتون گریوز هم مدعی شماره یک قهرمانی بود ولی هرگز فرصت مبارزه با موخومات واخائف (قهرمان سنگین وزن ACA) را پیدا نکرد و قهرمان چچنی هم به دلیل کناره گیری از مبارزه برابر گونچاروف روس کمربندش را از دست داد و اکنون گونچاروف قهرمان دسته سنگین وزن ACA است و سازمان چندی پیش برنامه اولین دفاع این قهرمان از کمربند جدیدش را اعلام کرد که بر این اساس او می بایست برابر جانسون امریکایی قرار گیرد و باز هم نامی از امیر علی اکبری دیده نمی شود و این یعنی امیر به طور قطع ACA را ترک خواهد کرد.


با کنار رفتن نام ACA باز سوال اصلی سر جای خود باقیست که قدم بعدی امیر چیست؟
سازمان های مختلف دنیا از جمله سازمان لهستانی KSW ، سازمان آسیایی ONE Championship ، سازمان Bellator و سازمان UFC نیز در لیست مشتریان امیر قرار دارند و هر کدام از این گزینه ها می تواند هدف بعدی علی اکبری باشند.
امیر در حال حاضر ۳۱ ساله است و تجارب خوبی از مبارزه در RIZIN و ACA به دست آورده و روند او در طی این سالها سیر صعودی داشته و انتخاب بعدی او می بایست به طریقی باشد که امیر را به سمت چالش های جدی تر و سخت تر ببرد و کجا بهتر از یو اف سی یا بلاتور؟! دو لیگ بزرگ MMA دنیا که چشم طرفداران پر و پا قرص این ورزش همواره به کیج این دو سازمان علی الخصوص UFC دوخته شده است و هر رویداد آن علاقه مندان بسیاری را برای تماشا میخکوب می کند.
خود امیر همواره از تمایلش برای حضور در هشت ضلعی UFC سخن گفته و با شخصیت رقابت جویی که از او سراغ داریم مطمئنیم که او بسیار مشتاق است تا در بزرگترین میدان دنیا تنه به تنه غول های سنگین وزن جهان بزند و به اولین فایتر سنگین وزن ایرانی تبدیل شود که قدم به بزرگترین آوردگاه MMA در جهان می گذارد.
البته تمام این اما و اگرها در حد گمانه زنی است و باید دید که تصمیم نهایی که امیر علی اکبری خواهد گرفت چیست؟!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

طراحی و پشتیبانی : آسان پرداز