باید پویریر را مثل بقیه له کنم!

حبیب نورماگومدوف درباره مبارزه احتمالی اش برابر داستین پویریر گفت.

22:33 02/اردیبهشت/1398
شناسه خبر: ۸۰۵

به گزارش پایگاه خبری mma.ir ، داستین پویریر با غلبه بر مکس هالووی در رویداد UFC 236 علاوه بر کسب عنوان قهرمانی موقت دسته سبک وزن ، عملکرد بسیار خوبی از خود به نمایش گذاشت که باعث تحت تاثیر قرار گرفتن بسیاری شد. یکی از کسانی که از عملکرد پویریر تمجید کرد حبیب نورماگومدوف قهرمان دسته سبک وزن است.
“فکر می کنم عملکرد خیلی خوبی از داستین پویریر شاهد بودیم. صادقانه بگویم قبل از مبارزه فکر می کردم که هالووی پیروز شود. این پیش بینی من بود در زمانی که با پدر،دوستانم و تیمم صحبت می کردیم. داستین مرا تحت تاثیر خودش قرار داد و فکر می کنم او قدرت مشت زنی خوبی دارد و خیلی بهت از قبل شده. در هر مبارزه او نسبت به مبارزه قبلش قوی تر ظاهر می شود و فکر می کنم که شایسته دریافت تایتل شات است‌. او قهرمان موقت است و من قهرمان واقعی سبک وزن! ما باید با هم مبارزه کنیم و در حال حاضر روی آن کار می کنیم.”
وقتی از حبیب سوال شد که طرح و استراژی تو برای مبارزه با داستین چیست او چنین پاسخ داد:
“فکر می کنم باید او را له کنم ، مثل کاری که با حریفان قبلی ام کردم. این کاریست که باید انجام دهم. من برای او به عنوان یک فایتر و یک انسان احترام قائلم ولی زمانیکه وارد قفس شویم می بایست او را له کنم. این چیزیست که می خواهم. در حال حاضر من روی ماه سپتامبر متمرکزم و حدود پنج ماه تا مبارزه فاصله داریم و فکر کنم مبارزه بسیار خوبی با او خواهم داشت.”
در حال حاضر مبارزه بین حبیب نورماگومدوف و داستین پویریر رسماً اعلام نشده است ولی گزارشات رسیده حاکی از آن است که این نبرد دیدنی را در ماه سپتامبر و در شهر ابوظبی امارات متحده عربی شاهد خواهیم بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

طراحی و پشتیبانی : آسان پرداز