الکساندر در یک قدمی عنوان قهرمانی UFC

ولکانوفسکی در پی عنوان قهرمانی با پیروزی در مقابل ژوزه آلدو خواهد بود.

20:27 21/اردیبهشت/1398
شناسه خبر: ۱۰۰۷

به گزارش پایگاه خبری mma.ir ،الکساندر ولکانوفسکی بزودی در ۲۳۷ UFC به مصاف ژوزه آلدو در برزیل خواهد رفت که به وضوح ،مهمترین مبارزه تاریخ حرفه ای او خواهد بود. در حقیقت این مبارزه برای ولکانوفسکی ، از اهمیت ویژه ای برخوردار است ،چرا که برتری در این بازی می تواند او را در مسیر مبارزه با قهرمان ، مکس هالووی قرار دهد. در طرف مقابل، این مبارزه برای آلدو هم از اهمیت زیادی برخوردار است چرا که پیروزی می تواند او را در عنوانش نگه دارد. هر چند که دو باخت قبلی او به هالووی این عنوان را خدشه دار می کند، اما به نظر می رسد مبارزه ی شگفت انگیزی در انتظار تماشگران و علاقه م مندان ام ام ای خواهد بود.
اما ،چه کسی فایتر افسانه ای این مبارزه می شود؟ اکثر کارشناسان معتقد هستند ،این عنوان باید به ولکانوفسکی تعلق بگیرد. شاید نتایج شگفت انگیز او در ام ام ای بی تقصیر نباشد. الکساندر، در ۱۹ مبارزه تنها یک بار شکست خورده است که ۶ بازی آن را در یو اف سی انجام داده است و تنها باختش مربوط به این سازمان نمی شود.
او در آخرین مسابقه ی خود “چد مندس” آمریکایی را شکست داد. در حقیقت آمار او خیره کننده است و اگر در ریو دوژانیرو عملکرد خوبی داشته باشد و بتواند ژوزه را شکست دهد، نامزد شماره یک کمربند در پر وزن یو اف سی خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

طراحی و پشتیبانی : آسان پرداز