مرد عنکبوتی قصد دارد در UFC بماند!

منیجر سیلوا : او در حال مذاکره با یو اف سی است.

20:30 21/اردیبهشت/1398
شناسه خبر: ۱۰۱۴

به گزارش پایگاه خبری mma.ir ، اندرسون سیلوا که همه منتظر خبر خداحافظی او از یو اف سی بودند، نه تنها به فکر بازنشستگی نیست، بلکه به دنبال تمدید قرار داد با این سازمان است.
منیجر سیلوا در یک مصاحبه اختصاصی در این هفته، در ریودو ژانیرو برزیل گفت:” اندرسون و سازمان در حال گفتگو برای تمدید قرارداد هستند”. سیلوا که قهرمان سابق میان وزن یو اف سی نیز محسوب می شود با سه مسابقه باقی مانده، در قرارداد فعلی خود، این بار تارهای خود را زودتر از همیشه به سمت تمدید قرارداد پرتاب کرده است. اما به نظر می رسد این کهنه کار یو اف سی هنوز هیزم کافی برای سوزاندن دارد. او ضریب هوشی بالایی دارد و شاید برای او سن فقط یک عدد باشد و هیچ تاثیری در مبارزه او ندارد. به گفته ی منیجرش، سیلوا در سلامتی کامل به سر می برد و هیچ مشکلی برای ماندن در قفس ندارد.
سیلوا در برزیل به سوالات خبرنگاران در مورد آینده خود در یو اف سی پاسخی نداد اما منیجر او با اطمینان از مذاکره با سازمان صحبت کرد و از علاقه ی ، دینا وایت رئیس سازمان برای تمدید این قرارداد گفت.
در حقیقت سیلوا از سال ۲۰۰۶ تا ۲۰۱۳ میلادی، عنوان میان وزن یو اف سی را در دست داشته است که می توان از آن، به عنوان یک رکورد تاریخی در یو اف سی یاد کرد. در مورد سیلوا این حقیقت را نباید فراموش کرد که وی هنوز رکورددار پیروزهای متوالی در این سازمان است. در حقیقت اندرسون سیلو، به عنوان یکی از بزرگترین مبارزان هنرهای رزمی ترکیبی در دنیا شناخته شده است.
ولی چیزی که روشن است تمایل سازمان به حفظ این فایتر نام آشنایی یو اف سی است .اکنون باید منتظر ارائه جزئیات بیشتر این قرارداد از سوی سازمان یا حتی خود سیلوا باشیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

طراحی و پشتیبانی : آسان پرداز