دنیل کورمیر به نیمه سنگین وزن باز نخواهد گشت!

جان جونز معتقد است DC بار دیگر برای بازگشت به دسته نیمه سنگین وزن ریسک نمی کند.

19:15 28/اردیبهشت/1398
شناسه خبر: ۱۰۶۶

به گزارش پایگاه خبری mma.ir ، جان جونز قهرمان دسته نیمه سنگین وزن UFC در مصاحبه با دن هاردی از BT Sport نسبت به صحبت های اخیر کورمیر مبنی بر احتمال بازگشتش به نیمه سنگین وزن و انجام مبارزه سوم برابر جونز واکنش نشان داد.
“بله ، او این را گفته اما هیچ راهی وجود ندارد که او به نیمه سنگین وزن بازگردد. کم کردن چنین و پایین آمدن دوباره به نیمه سنگین وزن بسیار ویرانگر است. این کار شجاعت باور نکردنی می خواهد و من شک دارم که او برای بار سوم بخواهد چنین کاری بکند.”
جونز همچنین درباره چرایی عدم تمایل برای مبارزه با کورمیر در سنگین وزن هم چنین گفت: “من کوتاه می آیم. من انسان واقع گرایی هستم. دنیل کورمیر یک ورزشکار خاص است و هر کسی ممکن است شکست بخورد. فکر می کنم بیشترین شانس باخت من می تواند برابر شخصی همانند دنیل کورمیر باشد که در سنگین وزن برتری قدرت و توانایی بیشتری هم نسبت به من خواهد داشت. این کار عاقلانه نیست! در حال حاضر من به راحتی در نیمه سنگین وزن سر وزن می رسم و فکر نمی کنم عقلانی باشد با کسی که از نظر فنی در سطح شماست و قرار است برتری سایز بدنی را هم به آن اضافه کنیم ، مبارزه کنید. من این کار را نمی کنم. مطمئنم طرفدارانم دوست ندارند چنین چیزی را از زبانم بشنوند اما من انسان واقع بینی هستم و برای توانایی های دنیل احترام قائلم.”

جونز در ادامه درباره مبارزه دنیل کورمیر و استیپه میوچیچ هم اظهار نظر کرد.

“فکر می کنم که استیپه مبارزه بهتری از خود به نمایش خواهد گذاشت ولی فکر کنم DC دوباره برنده مبارزه شود. دنیل یک ورزشکار خارق العاده و خاص است. گمان نمی کنم که افراد زیادی بتوانند او را شکست بدهند. فکر می کنم تنها راه غلبه بر او گیر انداختن او و زدن یک ضربه ناک اوت کننده است. استیپه قدرت آن را دارد اما سوال این است که آیا او می تواند چنین ضربه ای را در زمان مبارزه بزند؟!”

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

طراحی و پشتیبانی : آسان پرداز