درگیری های رسانه ای دنیل کورمیر – استیپه میوچیچ

این روزها در فضای رسانه ای دو مبارز مطرح سنگین وزن که بزودی باید در رویداد بزرگ UFC 241 برسرعنوان قهرمانی سنگین وزن دیدار مجددی را انجام دهند درگیری های بسیار زیادی دارند.

20:14 27/اردیبهشت/1398
شناسه خبر: ۱۰۸۱

به گزارش پایگاه خبری MMA.ir ، موضوع به مدتی قبل برمیگردد در چند ماه گذشته صحبتهای بسیار زیادی درباره دیدار بین دنیل کورمیر و براک لسنر وجود داشت و در این مدت کورمیر اعلام نمود که اگر مبارزه ام با لسنر صورت نپذیرد با میوچیچ مبارزه مجددی انجام خواهم داد! سرانجام نیز براک لسنر با اعلام دانا وایت از این مبارزه کناره گرفت تا شانس روی خود را به قهرمان سابق استیپه نشان دهد.

پس از ثبت شدن این رقابت مجدد ، قهرمان کنونی سنگین وزن دنیل کورمیر با واکنش انتقادی اعلام کرد که دیگر به میوچیچ رحم نخواهم کرد و احترامی که در گذشته نسبت به وی داشته ام را از دست داده است!

میوچیچ سریعا به این رفتار واکنش نشان داد و گفت که کورمیر یک احمق است یک روز میگوید اگر با براک مبارزه نکنم به مصاف میوچیچ میروم و روز دیگری حرف دیگری میزند ،احتمالا فردا هم چیز جدیدی میگوید دیگر حرفهایش برایم اهمیتی ندارد!

اما امروز دنیل کورمیر دوباره در این رالی توئیتری و رسانه ای جواب صحبتهای میوچیچ را‌ داد و گفت:«استیپه حرامزاده ، در ابتدا اون سعی میکرد احساساتش رو مخفی کنه اما الان داره سروصدا میکنه! بعد از اینکه شکستش بدم کارش تمام میشه و به جایگاهی بازخواهد گشت که روزی به آنجا تعلق داشت بنظرم نمیتونه با این موضوع کنار بیاد و خرد میشه»

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

طراحی و پشتیبانی : آسان پرداز