دوباره قهرمان می شوم!

دوس آنجوس رویای قهرمانی دسته ولترویت UFC را در سر می پروراند.

14:28 01/خرداد/1398
شناسه خبر: ۱۱۷۱

به گزارش پایگاه خبری mma.ir ، هافائل دوس آنجوس فایتر ۳۴ ساله برزیلی و قهرمان اسبق دسته سبک وزن یو اف سی پس از پیروزی اخیرش برابر کِوین لی در رویداد UFC Fight Night 152 نوار دو شکست پیاپی آخر خود را پاره کرد و اکنون از روحیه و اعتماد به نفس بالایی پیدا کرده است.
دوس آنجوس (۲۹-۱۱) در گفتگو با الکساندر کِی لی از mmafighting گفته بیشتر از هر زمان دیگری دستیابی به کمربند قهرمانی را احساس می کند و هر گاه این حس دیگر در او نباشد اعلام بازنشستگی خواهد کرد.
“زمانی که وارد یو اف سی شدم دو مبارزه پشت سر هم را باختم. قبل از اینکه به دسته ولترویت هم بروم دو مبارزه را شکست خورده بودم. به شما دروغ نمی گویم در این چنین شرایطی خیلی تحت فشار بودم اما قرار گرفتن دوباره در مسیر پیروزی خیلی خوب است.”
او سپس درباره مبارزه آخرش با لی صحبت کرد.
“کِوین آدم سرسختی است. او حالا یک وزن بالاتر آمده و فکر می کنم مبارزه خوبی برای بازگشت من به مسیر پیروزی بود. احتمالاً الان قهرمان موقت با قهرمان اصلی برای یکی کردن کمربند قهرمانی قرار است مبارزه کنند. من هم آماده ام. در حال حاضر خیلی خودم را به رنکینگ نمی چسبانم اما این تمایل در من وجود دارد.”
دوس آنجوس در پایان درباره رویایش برای قهرمانی گفت.
“می خواهم یک روز قهرمان شوم و اگر به قهرمان شدنم باور نداشته باشم ، مبارزه کردن را متوقف خواهم کرد. از این ورزش خارج می شوم. من هنوز باور دارم که می توانم این کار را بکنم و دارم برای آن کار می کنم. خیلی سخت برای آن کار می کنم.”
هافائل دوس آنجوس هنوز مهارت و تجربه خوبی برای رسیدن به هدفش دارد. او پیروزی های چشمگیری برابر فایترانی چون: رابی لاولر،دونالد سرونی،آنتونی پتیس،نیت دیاز و … داشته و مطمئناً توانایی انجام کارهای بزرگ را دارد. کهنه سرباز UFC به احتمال زیاد در گام بعدی با برنده مبارزه بن آسکرن و خورخه ماسویدال نبرد خواهد داشت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

طراحی و پشتیبانی : آسان پرداز