داستین پویریر در انتظار مبارزه با نورماگومدوف!

داستین: “حبیب، بزرگترین ورزشکار مسلمان است”.

16:11 04/خرداد/1398
شناسه خبر: ۱۱۹۹

به گزارش پایگاه خبری mma.ir ،داستین پویریر قهرمان سبک وزن یو اف سی،که البته بیشتر با واژه ی قهرمان موقت از وی نام می برند. او در حقیقت این عنوان را با غلبه بر مکس هالووی بدست آورد، عنوانی که فارغ از مسئله ی موقتی بودن، ارزش زیادی برای داستین دارد، چرا که هالووی، یکی از بهترین های یو اف سی را شکست داده است. اما این قهرمانی بسیار ماندگار به نظر نمی رسد. به زودی،داستین پوریر باید با قهرمان اصلی این وزن،یعنی حبیب نورماگومدوف، پسر شکست ناپذیر قفس، روبرو شود ، ولی سازمان یو اف سی هنوز به برگزاری این مسابقه چراغ سبزی نشان نداده است. داستین در مورد این مبارزه گفته است که شاید این مسابقه در هفتم ماه سپتامبر در ابوظبی برگزار شود، او حتی یو اف سی را متهم به تعلل در انجام این مبارزه کرده است.

داستین در مورد این بازی گفت: “برای من، رفتن به امارات چالشی بزرگ است، بدون تردید حبیب بزرگترین ورزشکار مسلمان است. مبارزه کردن با او ،چالش بسیار عظیمی است”.

دیر یا زود یو اف سی این مبارزه را برگزار خواهد کرد، ولی سوالی که در ذهن هواداران بوجود می آید این است که آیا این مبارزه یک طرفه خواهد بود و پسر شکست ناپذیر قفس، یک پیروزی دیگر را در کارنامه ثبت خواهد کرد؟ یا باید شاهد یک شگفتی باشیم؟ سوالی که پاسخ آن احتمالا در کشور امارات خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

طراحی و پشتیبانی : آسان پرداز