روندا رُزی و براک لزنر مهاجرین موفق!

روندا رُزی و براک لزنر دو فایتر موفق در یو اف سی و کشتی کج هستند.

16:20 04/خرداد/1398
شناسه خبر: ۱۲۰۳

به گزارش پایگاه خبری mma.ir ،روندا رُزی و براک لزنر، با استعداد فوق العاده خود توانستند، در ام ام ای و کشتی کج موفقیت های زیادی را کسب کنند. براک لزنز فایتر نام آشنایی یو اف سی کار خود را از کشتی حرفه ای آغاز کرد و سپس به یو اف سی آمد، که با موفقیت های بزرگی همراه بود.

روندا رُزی هم بعد از کسب تجربه و موفقیت های چمشگیر خود در ام ام ای و قفس یو اف سی ،کار خود را در کشتی حرفه ای (wwe) ادامه می دهد. روندا رُزی پس از ورود به کشتی کج نظر مسئولان و هواداران این رشته را به خود جلب کرده است. مسئولان wwe از او به عنوان عاملی برای پیشرفت زنان در کشتی کج نام می برند و معتقد هستند واگن پیشرفت زنان در کشتی کج را او استارت زده و هدایت می کند.

همچنین آنها اعتقاد دارند که مبارزات این فایتر در یو اف سی، در پیشرفت وی در کشتی کج بی تاثیر نبود است.

در طرف دیگر براک لزنز مشهور قرار دارد که یو اف سی را به کشتی حرفه ای ترجیح داد و با حضور خود در یو اف سی باعث شد که برای مشاهده بازی ها، یو اف سی مبلغی را از علاقمندان جهت تماشای مبارزات اخذ کند و در حقیقت هیچ کس نمی خواست، تماشای مسابقه ی براک کبیر را از دست دهد. اما سوالی که پیش می آید این است که براک لزنز به بخش سنگین وزن یو اف سی تا چه اندازه کمک کرد؟ آیا موفقیت های او در wwe بیشتر بوده یا در UFC ؟ با توجه به موفقیت های او در یو اف سی شاید نام او بیشتر در قفس یو اف سی سنگینی می کند تا کشتی کج!

اما ،به نظر می رسد رُزی و لزنز از مهاجرت های خود پشیمان نیستند و هر کدام در انتخابی که داشته اند بی شک بسیار موفق بوده اند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

طراحی و پشتیبانی : آسان پرداز