سرقت مسلحانه از قهرمان UFC !

جسیکا آندراد قهرمان یو اف سی مورد سرقت مسلحانه قرار گرفت.

13:48 11/خرداد/1398
شناسه خبر: ۱۲۵۳

به گزارش پایگاه خبری mma.ir ، جسیکا آندراد قهرمان و دارنده کمربند زنان یو اف سی،در این هفته در کشور برزیل مورد سرقت مسلحانه قرار گرفت. همسر جسیکا آندارد با انتشار متنی در رسانه های اجتماعی صحت این موضوع را تایید کرد و از متوقف شدن اتومبیل همسرش توسط عده ای با تهدید اسلحه خبر داد. به گفته ی همسر آندارد، سارقان تلفن همراه و کارت های اعتباری همسرش را نیز به سرقت بردند.
مدیر برنامه های آندارد نیز در گفتگو با رسانه ها صحت این اخبار را تایید کرد و در رابطه با جسیکا آندارد گفت:”حال او خوب است. آن‌ها مدارک ، ماشین و گوشی او را سرقت کردند، بنابراین ما تمام روز را صرف انجام کارهای اداری و لغو کارت‌های اعتباری او کردیم.ما تمام جزئیات را با پلیس درمیان گذاشته ایم و همچنین پلیس و مردم به دنبال ماشین سرقتی هستند. اما در حال حاضر، خوشحالیم که هیچ اتفاق بدی رخ نداده است. جسیکا و همسرش در امان هستند”. اوکیمورا در ادامه افزود:”به جسیکا شوک بدی وارد شده است. ما فقط باید مطمئن شویم که آسیب از آن چیزی که هست بزرگ‌تر نیست، بنابراین این مهم‌ترین کار برای جسیکا بود. جسیکا و همسرش ، چند هفته (برای تعطیلات)به آمریکا سفر می‌کنند”.
این حادثه که کمتر از یک ماه پس از بزرگترین موفقیت آندارد در یو اف سی و شکست رز نامایوناس اتفاق افتاد به نظر می رسد،تا حدودی ملکه ی برزیلی را از حال و هوای قهرمانی در خانه ،دور کرده باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

طراحی و پشتیبانی : آسان پرداز