مقایسه شرایط UFC 112 با UFC 240 !

فرانکی ادگار: “آن موقع هم کسی شانس زیادی برایم قائل نبود اما من برنده شدم.”

19:15 11/خرداد/1398
شناسه خبر: ۱۲۶۵

به گزارش پایگاه خبری mma.ir ، سال ۲۰۱۰ فرانکی ادگار در رویداد UFC 112 اولین مبارزه عنوان قهرمانی خود را تجربه کرد و در آن مبارزه می بایست به مصاف بی جِی پِن می رفت و این در حالی بود که برای او شانس کمی برای پیروزی در نظر گرفته می شد اما در نهایت ادگار موفق شد با رای متحد داوران پن را شکست دهد و قهرمان دسته ۱۵۵ پوند UFC شود.
اکنون ادگار ۳۷ ساله پس از ۹ سال بار دیگر در چنین شرایطی قرار دارد و این بار برای خلق یک شگفتی دیگر قدم به درون کیج می گذارد. او در رویداد UFC 240 می بایست برابر مکس هالووی قهرمان دسته پر وزن یو اف سی قرار بگیرد و این در حالیست که باز هم برای او شانس زیادی برای پیروزی در نظر گرفته نشده است.
“۹ سال قبل هم من با شخصی مبارزه کردم که کسی فکر نمی کرد بتوانم شکستش دهم. اما من به همه آن آدم ها ثابت کردم که اشتباه می کردند. پس این یک موقعیت آشنا برای من است. دربا ه مکس باید بگویم که او فایتر خوبیست و رفته رفته نسبت به مبارزات قبلی اش بهتره شده است و من کاری را انجام می دهم که باید انجام دهم. من از شروع اولین کمپ تمرینی ام برای روز مبارزه لحظه شماری کرده و آماده شب مبارزه می شوم.می دانم که می توانم از پسش بربیایم.”
رویداد UFC 240 در تاریخ ۲۷ جولای ۲۰۱۹ و به میزبانی ادمونتون ایالت آلبرتا در کانادا برگزار می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

طراحی و پشتیبانی : آسان پرداز