دانا وایت ماندگار شد

دانا وایت قرارداد خود را تمدید کرد!

13:57 29/خرداد/1398
شناسه خبر: ۱۴۰۰

به گزارش پایگاه خبری MMA.ir ، دانا وایت مدیرعامل و رهبر معروف و موفق سازمان یو اف سی قرارداد خود را برای ده سال با این سازمان تمدید کرد.

وایت ۴۹ ساله شخصی است که از ابتدای تاسیس جشنواره برترینهای سال ام ام ای ده دوره پیاپی برنده جایزه بهترین رهبر می باشد و لازم به ذکر است که تاکنون مدیر هیچ سازمان ام ام ای بغیر از وایت نتوانسته این جایزه را کسب کند.

او را بعنوان برترین و تاثیرگذارترین شخصیت دهه اخیر در ورزش ام ام ای معرفی میکنند ، وایت در ابتدا بعنوان مدیر برنامه های فایترهایی نظیر چاک لیدل و تیتو اورتیز فعالیت میکرد.

دانا پس از آنکه فهمید مالکان قدیمی یو اف سی قصد فروش این سازمان را دارند دوستان خود فرانک و لورنزو فرتیتا موسسان میلیاردر کازینوهای زنجیره ای وگاس را مجاب کرد تا این سازمان را خریداری نمایند و‌ خود بر صندلی ریاست آن تکیه زد!

کار وایت آنقدر خوب بود که گروه بزرگ WME-IMG زمانیکه یو اف سی را با قیمت نجومی ۴.۲ میلیارد دلار از برادران فرتیتا خریداری کردند حالا برای بار دوم قرارداد او را تمدید نمودند ، نا گفته نماند که سازمان یو اف سی رکورد دار گرانترین فروش سهام در تاریخ سازمانها و لیگ های ورزشی در تمام رشته ها را داراست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

طراحی و پشتیبانی : آسان پرداز