خط و نشان “هالک” برای هالووی!

وُلکانوفسکی: “قرعه بدی برای مکس هالووی خواهم بود.”

20:55 03/تیر/1398
شناسه خبر: ۱۴۲۴

به گزارش پایگاه خبری mma.ir ، الکساندر وُلکانوفسکی (۲۰-۱) فایتر ۳۰ ساله استرالیایی دسته پر وزن UFC در آخرین مبارزه خود موفق شد جوزه آلدو قهرمان اسبق این دسته را شکست دهد تا خود را به عنوان نفر شماره یک مدعیان پر وزن معرفی کند. هالک استرالیایی معتقد است او تهدید بزرگی برای تاج و تخت مکس هالووی قهرمان این دسته است.
“من آدم از خود راضی نیستم اما اگر فرانکی ادگار بتوانو مکس را دچار مشکل کند من او را دچار مشکلات جدی تر خواهم کرد. همانطور که گفتم وقتی با مکس مواجه شوم او چیز زیادی برابر من نخواهد داشت. اگر قضیه کاردیو باشد می دانیم که مشکلی ندارم. اگر بحث قدرت باشد می دانیم که قدرت بالایی دارم و مهارت من در کشتی هم وضعیت بهتری دارد. من مبارزه آسانی برای هیچ کسی نیستم! فکر می کنم برای افرادی با سبک مبارزه مکس هالووی قرعه بدی خواهم بود. او اخیراً مبارزات زیادی نداشته و جوانتر هم که نخواهد شد. پس خواهیم دید که چه چیزی رخ خواهد داد.”
الکساندر ولکانوفسکی هنوز به خاطر اینکه یو اف سی تایتل شات را پیش از او به فرانکی ادگار داد از سازمان ناراحت است اما ادگار را فایتری شایسته می داند.
“فکر نمی کردم این اتفاق رخ دهد اما خُب اتفاقیست که افتاده و نمی خواهم زیاد به آن فکر کنم. فرانکی لیاقت آن را داشت. او فایتر تاپ و سطح بالایی است. او برای مدتی طولانی برای این ورزش خوب بوده و من برایش آرزوی موفقیت دارم اما من هنوز آن کمربند را در پایان سال می خواهم و قصد دارم تا پیش از پایان ۲۰۱۹ آن کمربند در دست من باشد.”
مکس هالووی و فرانکی ادگار ماه آینده و در مین ایونت رویداد UFC 240 به مصاف یکدیگر خواهند رفت و الکساندر وُلکانوفسکی امیدوار است که بتواند در پایان سال شانس مبارزه با برنده این نبرد حساس داشته باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

طراحی و پشتیبانی : آسان پرداز