دوس سانتوس در اندیشه ناک اوت کردن انگانو!

جونیور دوس سانتوس برای پیروزی وارد قفس می شود.

13:15 08/تیر/1398
شناسه خبر: ۱۴۴۸

به گزارش پایگاه خبری mma.ir ، جونیور دوس سانتوس باید بزودی به مصاف فرانسیس انگانو برود.او تقریبا ۱۱ سال، بعنوان یکی از بهترین مبارزان در هنرهای رزمی ترکیبی شناخته شده‌است.اما علی‌رغم تمام مبارزاتی که او تاکنون انجام داده‌است، این برزیلی ۳۵ ساله به نظر می رسد هنوز از پایان دور است.
این هفته، دوس سانتوس با یکی از سخت‌ترین مبارزات خود در تمام مدت کارش در یو اف سی روبرو می‌شود.البته این برای دومین بار است که او در مقابل فرانسیس انگانو قرار می گیرد. دوس سانتوس قربانی یک مکمل آلوده شده‌بود، و فرصتی برای رویارویی دوباره با انگانو تا الان برای او وجود نداشت.حالا وی معتقد است که قبل از اینکه به سمت قهرمانی سنگین‌وزن برود، وقت آن است که انگانو را از خط خارج کند.دوس سانتوس در این باره به خبرنگاران گفت:” همه در مورد این فرد صحبت می‌کنند و او بزرگترین چالش در بخش سنگین‌وزن است. این چیزی است که بیشتر مردم فکر می‌کنند. پس این جنگی است که من می خواهم اتفاق بیفتد.من قطعا برای ناک اوت کردن او خواهم رفت.”
دوس سانتوس در پایان گفت:”فرانسیس یک قهرمان بزرگ است، او در مبارزه به خوبی می جنگد و از یک مسابقه خوب فرار نمی‌کند. بعضی از افراد دعوا می‌کنند اما این مرد دعوا نمی‌کند. او با همه می‌جنگد. بنابراین فکر می‌کنم یک مسابقه خوب داشته باشیم و امیدوارم ما بتوانیم مردم را وادار کنیم که این مبارزه را ببینند.”

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

طراحی و پشتیبانی : آسان پرداز