تلاش واکر برای مبارزه با جونز و انگانو

فایتر برزیلی برای هر نوع چالشی در هشت ضلعی اعلام آمادگی کرد.

15:30 26/تیر/1398
شناسه خبر: ۱۵۶۶

به گزارش mma.ir ، جانی واکر (۱۷-۳) فایتر دسته نیمه سنگین وزن UFC پس از کسب بهبودی کامل و رهایی از بند مصدومیتی که در حین خوشحالی بعد از بردش برابر سیرکانوف دچارش شد، او اکنون آماده است تا به قفس مبارزه بازگردد و برایش فرقی نمی کند که حریف بعدی جان جونز قهرمان باشد یا فرانسیس انگانو فایتر مخوف دسته سنگین وزن!

“دوست دارم هواداران را با پیروزی بر انگانو تحت تاثیر قرار بدهم. او همانند یک ماشین است. قدرت ضربات مشت او که روش پیروزی او در مبارزاتش است بسیاری را تحت تاثیر قرار داده بطوریکه آنها از رویارویی با او می ترسند اما من از مبارزه با او ترسی ندارم. قدرت مشت هر دو ما یکسان است. من این را وقتی به موسسه عملکرد یو اف سی رفته بودم فهمیدم. من در آنجا قدرت مشتم را آزمایش کردم و با اینکه بعد از عمل جراحی که در ناحیه شانه ام داشتم ان تست را انجام دادم ولی اعداد همان مقداری را نشان داد که برای انگانو نشان داده بود. پس قدرت من هم اندازه با قدرت او و یا حتی بیشتر از اوست. قطعاً توانایی غلبه بر او را دارم.”

اگرچه واکر به مبارزه برابر انگانو تمایل دارد ولی اگر برایش حق انتخابی وجود داشته باشد او به طور حتم مبارزه برابر جان جونز را به مبارزه برابر انگانو ترجیح می دهد. اما مشکل اینجاست که جونز به مبارزه با کسی که هنوز به اندازه کافی شناخته شده نیست و از طرفی هیچ پیروزی برابر ۱۰ فایتر اول دسته نداشته تمایلی ندارد و این را در توئیتی خطاب به واکر متذکر شد. اما نکته جالب اینجاست که واکر این صحبت های جونز را به حساب ترس قهرمان از مبارزه با او تلقی کرد.

“خب او حق دارد. من هنوز به اندازه زیاد در یو اف سی مبارزه نکرده ام اما افراد زیادی نیستند که یک چالش بزرگ به من بدهند. من پنج نفر برتر دسته را شکست نداده ام. مردم حرف های مزخرف زیادی می گویند. آنها می گویند من جوجیتسو بلد نیستم یا توانایی در کشتی ندارم. انها می گویند که من می بایست با یک کشتی گیر مبارزه کنم. آخرین کشتی گیری که با او مبارزه کردم پنج ثانیه دوام آورد. من برای مبارزه با او آماده ام و می دانم گه چالش بزرگی برایش خواهم بود. فکر می کنم او از باخت برابر یک فرد کمتر شناخته شده می ترسد.”

جانی واکر در سه مبارزه آخر خود موفق شده خلیل رانتری جونیور، جاستین لِدِت و میشا سیرکانوف را در همان راند نخست شکست بدهد. آخرین باخت فایتر ۲۷ ساله برزیلی به ژوئن سال ۲۰۱۶ و برابر هنریکه سیلوا لوپز باز می گردد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

طراحی و پشتیبانی : آسان پرداز