کانر مک گرگور باید منتظر نتیجه بازی حبیب بماند!

مبارزه حبیب نورماگومدوف و داستین پویریر می تواند حرکت بعدی کانر مک گرگور را تحت تاثیر قرار دهد.

20:15 02/مرداد/1398
شناسه خبر: ۱۶۶۷

به گزارش mma.ir ، کانر مک گرگور پس از آن که در مبارزه تاریخی UFC 229 که از آن با نام “مبارزه قرن” یاد می شود،در برابر پسر شکست ناپذیر قفس، حبیب نورماگومدوف مغلوب شد،تاکنون فرصتی برای مبارزه مجدد در مقابل حبیب را نداشته است.

پس از تمایل کانر برای مبارزه ای دوباره با حبیب، وی با این واکنش از سوی ماگومدوف روبرو شد:”کسی که در سه سال اخیر حتی یک پیروزی کسب نکرده است لایق مبارزه نیست. “در واقع نورماگومدوف کانر را شایسته بازی مجدد ندانست، از طرفی شایعات و صحبتهایی نیز مبنی بر امکان حضور کانر مک گرگور در ابوظبی برای مشاهده مبارزه حبیب و پویریر از نزدیک شنیده می شد که با واکنش منفی نورماگومدوف روبه رو شد ولی،دینا وایت حضور بدنام ایرلندی در امارات را بلامانع دانست.

طبق گفته ی دینا وایت، UFC انتظار دارد کانر مک گرگور در اواخر امسال یا اوایل سال ۲۰۲۰ برای استارت مبارزات خود به قفس بازگردد. البته کانر، قبل از همه چیز برای بازی مجدد در مقابل نورماگومدوف اعلام آمادگی کرد که دینا وایت خبر احتمال مبارزه کانر با فرد دیگری را مطرح نمود. اما به نظر می رسد همه چیز بستگی به مبارزه هفتم سپتامبر دارد، جایی که حبیب نورماگومدوف باید برای دومین بار از عنوان قهرمانی خود در مقابل داستین پویریر دفاع کند.

چیزی که این مبارزه را بیش از پیش برای رقیب دیرینه حبیب، یعنی کانر مک گرگور حساس تر می کند،نظ ر دینا وایت در مورد این بازی است. وی گفت:نتیجه این مبارزه می تواند در حرکت بعدی مک گرگور تاثیر بگذارد. وایت همچنین در مورد بازی مجدد کانر و حبیب عنوان کرد: نورماگومدوف و مک گرگور فعلا بازی مجددی باهم نخواهند داشت، اما همه چیز به برنده مسابقه حبیب و پویریر مربوط می شود و کسی که این بازی را ببرد همه ی چیز را تکان خواهد داد.

به نظر می رسد دینا وایت بعد از پایان این مسابقه در ابوظبی در فکر طرح نقشه ای جدید برای ستاره های UFC یعنی کانر و حبیب است. اما ، برای حل این معادله باید صبر کرد و دید که برنده مبارزه حبیب و پویریر در شانزدهم شهریور در کشور امارات چه کسی خواهد بود؟

2 پاسخ به “کانر مک گرگور باید منتظر نتیجه بازی حبیب بماند!”

  1. بهروز گفت:

    درود
    لطفا راهنمایی کنین که از چه طریقی امکان داره تاریخ و زمان مسابقات مهم UFC و بوکس حرفه‌ای (مانند همین مسابقه‌) را مطلع شد.
    با تشکر

  2. Admin گفت:

    سلام با تشکر از شما .این امکان از طریق قسمت پخش زنده در سایت فراهم شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

طراحی و پشتیبانی : آسان پرداز