سایبورگ در Bellator MMA

کریس سایبورگ با امضای قراردادی رسماً به سازمان بلاتور پیوست.

18:31 14/شهریور/1398
شناسه خبر: ۱۸۱۸

به گزارش mma.ir ، کریستیانه جاستینو مشهور به “کریس سایبورگ” مبارز ۳۴ ساله برزیلی که پس از شکست برابر هموطنش آماندا نونس و از دست دادن کمربند قهرمانی پر وزن زنان UFC و به دنبال آن ناراحتی از دِینا وایت رئیس یو اف سی به دلیل اظهاراتش علیه او در موقعیتی بی سابقه قرار گرفته بود، تصمیم به جدایی از UFC گرفت و با امضای قراردادی به سازمان Bellator MMA پیوست.
اسکات کوکر رئیس سازمان بلاتور که در زمان ریاستش بر سازمان استرایک فورس سابقه همکاری با سایبورگ را داشت از این اتفاق پیش آمده و پیوستن سایبورگ به سازمانش بسیار خوشحال است.
“من در طی بالای سی سال سابقه حضورم در عرصه سازماندهی ورزش های مبارزه ای با ورزشکاران بی شماری کار کرده ام اما هیچ کدام از آنها به طور کامل شبیه به سایبورگ نیست. توانایی و برای تهبیج تماشاگران از لحظه ای که به سمت قفس می رود بسیار خاص است. خوشحالم که در گذشته با او همکاری داشته ام و اکنون هم دوباره این فرصت پیش آمده تا چندین مبارزه دیگر برای او سازماندهی نمایم. کریس برجسته ترین فایتر زن در تاریخ این ورزش است و کاملاً مناسب بلاتور می باشد. جولیا بود و سایر نفرات برتر دسته پر وزن مشتافانه منتظر حضور او هستند.”
گفته می شود قرارداد سایبورگ با سازمان بلاتور بزرگترین قرارداد یک فایتر زن با سازمان های MMA در تاریخ این ورزش می باشد.
سایبورگ (۲۱-۲ و ۱ مبارزه بی نتیجه) سابقه قهرمانی در سه سازمان Invicta FC، Strikeforce و UFC را در کارنامه خود دارد و اکنون این فرصت را دارد که به کمربند قهرمانی Bellator نیز حمله کند و رکورد فوق العاده ای برای خود ثبت نماید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

طراحی و پشتیبانی : آسان پرداز