پیروزی “حقیقت” در رینگ لُس آنجلس!

ارول اسپنس جونیور با غلبه بر شان پورتر ضمن دفاع از کمربند قهرمانی IBF خود، کمربند قهرمانی WBC دسته ولترویت را هم از آن خود ساخت.

14:49 07/مهر/1398
شناسه خبر: ۳۸۳۳

به گزارش mma.ir ، سالن “استپلس سنتر” شهر لُس آنجلس امریکا بامداد یکشنبه میزبان یکی از رویدادهای مهم بوکس دنیا در سال جاری بود. جایی که ارول اسپنس جونیور ملقب به “حقیقت” ، بوکسر چپ گارد و بی شکست امریکایی که دارنده کمربند قهرمانی IBF دسته ولترویت نیز هست به مصاف هموطنش شان پورتر مشهور به “شوتایم” دارنده کمربند قهرمانی WBC این دسته رفت و پس از دوازده راند مبارزه نفس گیر این اسپنس بود که موفق شد با رای غیر متحد داوران پورتر را از پیش رو بردارد و رکورد خود را به ۲۶-۰ برساند و همچنان روی نوار شکست ناپذیری به کار خود ادامه دهد. پورتر هم با این شکست و از دست دادن کمربند WBC رکوردش به ۳۰-۳ تنزل پیدا کرد.

در مبارزه ماقبل نبرد اصلی هم، دیوید بناویدز مشهور به “ال باندرا روخا” (به معنی پرچم سرخ) و آنتونی دیرِل ملقب به “سگ” بر سر عنوان قهرمانی فوق میان وزن WBC به مصاف یکدیگر رفتند که در نهایت این بناویدز بود که در راند نهم این مبارزه با ناک اوت فنی دیرل را با شکست بدرقه و کمربند قهرمانی WBC این دسته را تصاحب کرد. بناویدز با این پیروزی ضمن حفظ روند شکست ناپذیری خود رکوردش را به ۲۲-۰ ارتقا بخشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

طراحی و پشتیبانی : آسان پرداز