نتایج رویداد قرن “وان چمپیونشیپ”

از هفت فاتح بزرگ مبارزات قهرمانی در توکیو رونمایی شد.

16:23 22/مهر/1398
شناسه خبر: ۴۲۹۹

به گزارش mma.ir ، سازمان آسیایی وان چمپیونشیپ صدمین رویداد خود را با نام “ONE Championship:Century” یکشنبه به میزبانی ورزشگاه “ریوگوکو کوکوگیکان” شهر توکیو ژاپن برگزار کرد. مسابقاتی که شامل دو فایت کارت و هفت مبارزه قهرمانی بود.

در فینال تورنمنت جایزه بزرگ سبک وزن (۷۷ کیلوگرم) MMA در غیاب ادی آلوارز مصدوم، کریستین لی از کانادا و سایگید گوسین ارسلان علی اِف از ترکیه به مصاف همدیگر رفتند که پس از سه راند مبارزه کریستین لی با رای متحد داوران به پیروزی رسید.
در فینال تورنمنت جایزه بزرگ مگس وزن (۶۱ کیلوگرم) MMA دمیتریوس جانسون قهرمان اسبق UFC با رای متحد داوران بر دَنی کینگارد از فیلیپین غلبه یافت و کمربند قهرمانی وان چمپیونشیپ را به تالار افتخاراتش اضافه کرد.
در مبارزه عنوان قهرمانی اتم وزن زنان (۵۲ کیلوگرم) هم آنجلا لی از کانادا با سابمیشن (ریر نیکد چوک) در راند پنجم بر شیونگ جینگنان برتری یافت.
در فایت کارت دوم این رویداد و در فینال تورنمنت جایزه بزرگ پر وزن (۷۰ کیلوگرم) کیک بوکسینگ، جورجیو پتروسیان ارمنی-ایتالیایی پس از سه راند مبارزه برابر سامی سانا فرانسوی با رای متحد داوران به پیروزی رسید و ضمن دریافت جایزه یک میلیون دلاری، کمربند قهرمانی وان چمپیونشیپ را به کمربندهای قهرمانی K-1 WORLD MAX و GLORY خود اضافه کرد.
در مبارزه عنوان قهرمانی مگس وزن (۶۱ کیلوگرم) موای تای هم رودتانگ جیتموانگنون از تایلند پس از پنج راند مبارزه با رای غیر متحد داوران بر والتر گونسالوِز از برزیل چیره شد.
در مبارزه عنوان قهرمانی خروس وزن (۶۶ کیلوگرم) MMA بیبیانو فرناندز برزیلی با سابمیشن (ریر نیکد چوک) در راند دوم کِوین بِلینگنون از فیلیپین را مغلوب ساخت.
در آخرین مبارزه رویداد که نبرد بر سر عنوان قهرمانی دسته نیمه سنگین وزن (۱۰۲ کیلوگرم) MMA آنگ لا نسانگ از میانمار موفق شددبا ناک اوت فنی (ضربات مشت) در راند دوم بِرَندون وِرا امریکایی را شکست دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

طراحی و پشتیبانی : آسان پرداز