دارچین مکزیکی اولین کمربند در نیمه سنگین وزن را دشت کرد!

کانلو آلوارز با ناک اوت در راند یازدهم سرگی کوالِف را با شکست بدرقه کرد.

12:35 12/آبان/1398
شناسه خبر: ۴۳۴۴

به گزارش mma.ir ، سالن MGM Grand Garden Arena لاس وگاس بامداد یکشنبه میزبان یکی از مهمترین رویدادهای بوکس در سال ۲۰۱۹ بود. جایی که در مهمترین مبارزه شب کانلو آلوارز بوکسر ۲۹ ساله مکزیکی و قهرمان سابق میان وزن جهان برای اولین تجربه نبرد در دو دسته وزنی بالاتر یعنی دسته نیمه سنگین وزن قدم به رینگ مبارزه گذاشت تا برابر سرگی کوالِف دارنده عنوان قهرمانی WBO این دسته مبارزه کند.
کوالف از قد و قامت بلندتر و دستان کشیده ترش در این مبارزه سعی در حفظ فاصله با کانلو داشت و با جب های کانلو را از خود دور نگاه می داشت. کانلو بیشتر سعی در محک زدن حریف و یافتن روزنه ای برای نفوذ بود و کمتر ضربات سنگین و ترکیبی او را شاهد بودیم. صدای اعتراض و هو ردن از جانب تماشاگران حاضر در سالن به دلیل کم تحرکی دو بوکسر چندین باری شنیده شد.
اما کانلو آلوارز که نمی خواست بازنده این مبارزه باشد در راندهای پایانی فشار را بر کوالف بیشتر کرد و در نهایت در راند یازدهم مبارزه یک ضربه سنگین هوک چپ و به دنبال آن یک مشت مستقیم راست را به چانه و صورت کوالف روانه ساخت که منجر به ناک اوت شدن قهرمان روسی شد.

.


کانلو آلوارز با کسب این پیروزی به رکورد ۵۴-۱-۲ رسید و کمربند قهرمانی WBO نیمه سنگین وزن را هم به کلکسیون افتخاراتش اضافه کرد.
در مبارزه پیش از نبرد اصلی این مسابقات هم، رایان گارسیا بوکسر بی شکست امریکایی موفق شد با ناک اوت فنی در همان راند نخست رومرو دونو از فیلیپین را از پیش روی بردارد و کمربند قهرمانی WBO امریکای شمالی و همچنین کمربند قهرمانی WBC نقره ای دسته سبک وزن را به دست آورد. گارسیا با این برد ضمن حفظ نوار شکست ناپذیری خود رکوردش را به ۱۹-۰ ارتقا بخشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

طراحی و پشتیبانی : آسان پرداز