پیروزی دوباره بمب افکن برنزی برابر کینگ کونگ!

دیانتِی وایلدر با ناک اوت فنی در راند هفتم بر لوئیز اورتیز غلبه کرد.

20:02 04/آذر/1398
شناسه خبر: ۴۳۸۶

به گزارش mma.ir ، سالن MGM Grand Garden Arena لاس وگاس بامداد یکشنبه میزبان یکی از مبارزات پر هیجان بوکس از دسته سنگین وزن بود. جایی که دیانتِی وایلدر قهرمان سنگین وزن WBC در یک مبارزه ریمچ به مصاف لوئیز اورتیز کوبایی رفت.

این دو بوکسر پیش از این یک بار در مارس ۲۰۱۸ به تقابل با یکدیگر پرداختند که در آن مبارزه وایلدر با ناک اوت در راند دهم کینگ کونگ را به زانو درآورد. بامداد امروز و پس از یک سال این دو غول سنگین وزن برابر یکدیگر ایستادند و این وایلدر بود که در راند هفتم با یک تک ضربه مشت مستقیم راست کار کینگ کونگ را تمام کرد.

بمب افکن برنزی پس از این مبارزه گفت: “اورتیز یکی از بهترین هتی سنگین وزن در دنیاست و این دلیلی بود که بخاطرش این فرصت را به او دادم. قدم بعدی؟ البته ما یک ریمچ با تایسون فیوری در ماه فوریه داریم و باید ببینیم اوضاع چطور پیش خواهد رفت. پس از آن مبارزه من به دنبال یکی کردن عناوین قهرمانی خواهم بود. می خواهم تنها یک قهرمان، یک نام و یک چهره در سنگین وزن باشد و آن دیانتی وایلدر خواهد بود.”

اورتیز هم درباره این مبارزه گفت: “بوکس همین است. من به همه گفته بودم که یامن با ناک اوت برنده می شوم و یا او با ناک اوت برنده می شود و این مبارزه دوازده راند طول نخواهد کشید. من سعی کردم تا قبل از پایان شمارش ناک دان از جایم بلند شوم اما فکر میکنم که داور کمی در اعلام پایان مبارزه عجله کرد.”

بوکسر بدون شکست امریکایی با این برد ضمن ثبت رکورد ۴۲-۰-۱ دهمین دفاع از کمربند قهرمانی اش را با موفقیت انجام داد. وایلدر قرار است در فوریه سال ۲۰۲۰ در یک مبارزه دیدنی به مصاف تایسون فیوری بریتانیایی برود. این دو بوکسر دسامبر ۲۰۱۸ برای نخستین بار به مصاف هم رفته بودند که در آن مبارزه پرهیجان پس از دوازده راند دو بوکسر به تساوی دست یافتند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

طراحی و پشتیبانی : آسان پرداز