انتقام روی تپه شنی!

آنتونی جاشوا با غلبه بر اندی رویز عناوین قهرمانی خود را بازپس گرفت.

10:10 17/آذر/1398
شناسه خبر: ۴۳۹۶

به گزارش mma.ir ، یکی از مهمترین رویدادهای بوکس در سال ۲۰۱۹ موسوم به Clash of Dunes شنبه شب به میزبانی ریاض عربستان و در حضور پانزده هزار تماشاگر مشتاق برگزار شد.

جایی که اندی رویز بوکسر شگفتی ساز مکزیکی که با غلبه بر آنتونی جاشوا بی شکست در مبارزه نخست بین آنها دنیا را شوکه کرد و این بار در سرزمین شن های داغ برای تثبیت قدرت و توانایی هایش قدم به رینگ می گذاشت. در سمت مقابل جاشوا به دنبال بازپس گیری میراث و آنچه متعلق به خود می دانست قدم به رینگ گذاشت.

بر خلاف مبارزه اول AJ احتیاط کامل را در دستور کار خود داشت و بی گدار به آب نزد و در اکثر لحظات مبارزه سعی در بستن گارد و چرخش به دور روبز کوتاه قامت و یافتن روزنه ای برای نفوذ بود. رویز اما بیشتر در تعقیب جاشوا بود و در هر فرصتی چند ضربه سنگین روانه سر و صورت قهرمان بریتانیایی می کرد.

به هر روی پس از دوازده راند مبارزه این آنتونی جاشوا بود که با رای متحد داوران (۱۱۸-۱۱۰, ۱۱۸-۱۱۰ و ۱۱۹-۱۰۹) توانست پیروز مبارزه شود و عناوین قهرمانی WBA, IBF, WBO و IBO را از رویز پس بگیرد. قهرمان بریتانیایی با این برد رکورد خود را به ۲۳-۱ ارتقا بخشید و در سمت مقابل رکورد رویز با این شکست به ۳۳-۲ تنزل یافت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

طراحی و پشتیبانی : آسان پرداز