استقبال کانلو از مبارزه برابر ماسویدال!

کانلو آلوارز در پاسخ به ایده مبارزه برابر دارنده کمربند BMF یو اف سی گفت: “چرا که نه؟”

13:36 09/دی/1398
شناسه خبر: ۴۴۲۹

به گزارش mma.ir، کانلو آلوارز فوق ستاره بوکس دنیا نظرش را نسبت به مبارزه برابر خورخه ماسویدال مبارز مطرح MMA تغییر داده است.

ماسویدال پس از غلبه بر نِیت دیاز و تصاحب کمربند BMF یو اف سی، کانلو آلوارز را به انجام یک مبارزه دعوت کرد ولی کانلو در پاسخ به این درخواست گفت که مبارزه برابر ماسویدال در یک مبارزه بوکس برایش چالشی محسوب نمی شود و او تمایلی به انجام یک مبارزه از جنس بوکس برابر ام ام ای آن هم در این مقطع از دورانش ندارد.

اما کانلو اخیراً در مصاحبه ای که با TMZ Sports داشته گفته که اگر پول خوبی برای این مبارزه در نظر گرفته شود حاضر است تا با ماسویدال در یک رینگ بوکس مبارزه کند.

کانلو ۲۹ ساله که قهرمان چهار دسته وزنی مختلف بوکس دنیاست در آخرین مبارزه ای که داشت موفق شد سرگی کوالف را با ناک اوت در راند یازدهم شکست دهد و کمربند قهرمانی WBO نیمه سنگین وزن را هم به کلکسیون افتخاراتش اضافه نماید.

خورخه ماسویدال مبارز ۳۵ ساله و نفر سوم رنکینگ دسته ولترویت UFC خواهان مبارزه برابر کانلو آلوارز و همچنین فلوید میودر شده و از طرفی برای نبرد برابر کامارو عثمان قهرمان فعلی دسته ولترویت UFC هم ابراز تمایل کرده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

طراحی و پشتیبانی : آسان پرداز