وقتی PFL بالاتر از UFC و Bellator قرار می گیرد

هریسون بیشترین دریافتی بین فایتران زن در MMA را دارد.

20:05 14/دی/1398
شناسه خبر: ۴۴۶۱

به گزارش mma.ir ، کریس سایبورگ قهرمان اسبق دسته پر وزن زنان UFC که اخیراً به دوران حضورش در هشت ضلعی این سازمان پایان داد و با قراردادی که رکورد جدیدی بین فایتران زن MMA بود به سازمان Bellator پیوست.

اگر چه سایبورگ برزیلی بیشترین دریافتی را بین فایتران زن بلاتور دارد ولی بنا به ادعای کایلا هریسون دارنده مدال طلای المپیک در رشته جودو در المپیک ۲۰۱۲ لندن و ۲۰۱۶ ریو و همچنین قهرمان جدید دسته سبک وزن سازمان Professional Fighters League PFL او در حال حاضر بیشترین دریافتی بین تمام مبارزان زن در دنیای MMA را دارد.

“آنها (سازمان PFL) خیلی از من مراقبت می کنند. احتمالاً من در حال حاضر بیشترین دریافتی بین مبارزان زن در MMA را دارم. گاهی اوقات باورم نمی شود که این زندگی من است. من برای سازمانی که به آن باور دارم مبارزه می کنم. سرنوشت من در دستان خودم است. من مبلغ دیوانه کننده ای دریافت می کنم و هنوز به رشدم به عنوان یک مبارز ادامه دهم. زندگی من نمی توانست بهتر از این باشد. “

هریسون ۲۹ ساله از ژوئن ۲۰۱۸ تا به امروز به طور انحصاری برای سازمان PFL در هفت مبارزه حضور پیدا کرده و در تمامی مبارزاتش پیروزی بوده است. از بین این تعداد پنج مبارزه را غیر امتیازی (سابمیشن یا ناک اوت) برنده شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

طراحی و پشتیبانی : آسان پرداز