ملکه سابق در اندیشه براندازی ملکه جدید!

یدژیچیک: “من یک مبارز واقعی هستم و ژانگ تنها یک حیوان بزرگ است.”

19:03 16/دی/1398
شناسه خبر: ۴۴۷۵

به گزارش mma.ir ، یوانا یدژیچیک (۱۶-۳) قهرمان اسبق دسته کاه وزن زنان پس از دو پیروزی پیاپی برابر تشیا تورس و میشله واترسون جواز مبارزه بر سر عنوان قهرمانی دسته ۱۵۵ پوند را به دست آورد.

در زمان دوری او از تاج و تختش، رُز نامایوناس کمربند قهرمانی خود را برابر جسیکا آندراد از دست داد و آندراد هم این کمربند را در مبارزه برابر ویلی ژانگ چینی از دست داد و حالا ملکه جدید این وزن قرار است اولین دفاع از عنوان قهرمانی خود را در رویداد UFC 248 و برابر یوانا یدژیچیک ملکه اسبق این دسته انجام دهد.

یدژیچیک درباره این مبارزه گفت: “او یک حیوان قدرتمند است. او خیلی بزرگ است و ضربات مشت سختی را روانه حریفانش می کند ولی من فک می کنم به واسطه حضور در مبارزات قهرمانی با تجربه ترم. پس یک مبارز واقعی هستم و فکر می کنم می بایست در این مبارزه خیلی باهوش و موذیانه عمل کنم. به نظرم شرایط این مبارزه برابر ژانگ شبیه مبارزه ام برابر آندراد خواهد بود.”
یدژیچیک در سال ۲۰۱۷ و رویداد UFC 211 در مبارزه برابر آندراد پس از پنج راند مبارزه به طوری امتیازی برنده شد.

رویداد UFC 248 بامداد یکشنبه ۱۸ اسفند ۹۸ به میزبانی لاس وگاس برگزار خواهد شد و هنوز مشخص نیست که مبارزه یدژیچیک و ژانگ به عنوان مبارزه اصلی این رویداد در نظر گرفته خواهد شد یا به عنوان مبارزه ماقبل نبرد اصلی این مسابقات.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

طراحی و پشتیبانی : آسان پرداز