مبارزه با رومرو آسانتر از مبارزه برابر گاستلوم خواهد بود!

قهرمان میان وزن یو اف سی در آخرین اظهار نظرش درباره مبارزه پیش رویش برابر یوئل رومرو گفت کاری می کنم که مبارزه آسانی به نظر بیاید‌.

17:42 12/بهمن/1398
شناسه خبر: ۴۶۹۱

به گزارش mma.ir ، اسرائیل آدِسانیا قهرمان بدون شکست دسته میان وزن UFC مبارزات بزرگی در ۱۸۵ پوند داشت از جمله مبارزه آخرش برابر رابرت ویتاکر که اکتبر سال قبل و در رویداد UFC 243 برگزار گردید.

اما خود آدسانیا مبارزه اش برابر ویتاکر را سخت ترین مبارزه دورانش به حساب نمی آورد. “من چند آزمون سخت داشتم. در حال حاضر فکر می کنم مبارزه ام برابر کلوین گاستلوم از نظر فیزیکی سخت ترین مبارزه ای بود که داشتم و از نظر روانی مبارزه ام با اندرسون سیلوا سخت ترین مبارزه ای بود که تجربه کردم. اما خواهیم دید که رومرو چه کاره است ولی فکر نمی کنم او چنین شرایطی داشته باشد. فکر نمی کنم مبارزه با او کاملاً راحت باشد اما کاری می کنم که آسان به نظر بیاید.”

رومرو نایب قهرمان المپیک ۲۰۰۰ سیدنی در رشته کشتی آزاد، مهارت بالایی در بخش گرپلینگ مبارزاتش دارد و از نظر فیزیکی شرایط خارق العاده ای دارد. عضلات “سرباز خدا” همواره آماده و درهم تنیده بوده و اگر چه عملکردش در مبارزاتی چون نبرد برابر لوک راکهولد و کریس وایدمن چشمگیر بوده ولی در مبارزات اخیرش برابر رابرت ویتاکر و پائولو کاستا نتیجه را به حریفانش واگذار کرده است.

آدسانیا از زمان حضورش در MMA هرگز طعم شکستی را نچشیده و رکورد ۱۸-۰ را برای خود به ثبت رسانیده است. او فعلاً نبرد دیدنی برابر رومرو و احتمالاً کاستا خواهد داشت و در صورت پیروزی بر این حریفان و حفظ روند شکست ناپذیری، به احتمال بسیار زیاد شاهد یک سوپر فایت بزرگ بین او و جان جونز خواهیم بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

طراحی و پشتیبانی : آسان پرداز