ماسویدال حریف بعدی عثمان می شود؟

کامرو عثمان: رئیس UFC گفت که خورخه ماسویدال نفر بعدی است.

17:51 12/بهمن/1398
شناسه خبر: ۴۶۹۵

به گزارش mma.ir ، کامرو عثمان قهرمان نیجریه ای دسته ی ولترویت یو اف سی که یازده برد پیاپی را در کارنامه مبارزات خود در UFC دارد،در پاسخ به این سوال که قصد مبارزه با حبیب نورماگومدوف و اسرائیل آدسانیا را دارد یا خیر گفت: “من هرگز با حبیب مبارزه نمی کنم! او مثل برادرم بوده و بین ما این احترام متقابل است. من حتی برخلاف توجه مردم به مبارزه من با آدسانیا،تصور نمی کنم که با او مبارزه کنم.داشتن دو قهرمان در نیجریه بهتر از داشتن دو کمربند تنها در دست یک نفر است. در واقع میلی برای این مبارزه وجود ندارد! دوست خاص من استثنایی است”.

شاید اگر صاحبان کمربند های قهرمانی در ۱۸۵ یا ۱۵۵ پوند یو اف سی در آینده تغییر کند ممکن است نظر عثمان نیز تغییر کند. با این حال به نظر می رسد او در حال حاضر تمرکز خود را در ۱۷۰ پوند گذاشته است و اکنون قصد شکست مدعیان در این دسته را دارد.
نفر اول برای به چالش کشیدن عثمان، خورخه ماسویدال است، اما کانر مک گرگور ،نیز گزینه ی بعدی است که “کابوس نیجریه ای” قصد مبارزه با او را دارد.
قهرمان ولترویت UFC در مورد مبارزه بعدی خود گفت:” ما با یو اف سی صحبت کرده ایم و من آماده هستم! فقط یک ماه به من فرصت بدهید تا آسیب دیدگی انگشتم برطرف شود.اگر صادق باشیم ۱۰ مبارز موجود در لیست ، از فایترهای برتر UFC محسوب می شوند. مهم این است که آنها چه کسی را انتخاب می کنند؟ دِینا وایت در اینباره گفت که خورخه ماسویدال نفر بدی است!”.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

طراحی و پشتیبانی : آسان پرداز