کانر مک گرگور در ولترویت سرحال تر است!

منیجر مک گرگور: کانر در دسته ولترویت یو اف سی سرحال تر است ولی، او این شرایط را تاکنون در سبک وزن نداشته است.

16:27 17/بهمن/1398
شناسه خبر: ۴۷۳۹

به گزارش mma.ir ، درحقیقت رقابت در سه کلاس وزن مختلف در UFC می‌تواند ایده‌های زیادی در مورد مبارزه در قفس ،به کانر مک گرگور اهدا کند.در حالی که او بیشترین موفقیت را در فایت ،با وزن کمتری داشته است ، اما به احتمال زیاد روزهای خوب او در وزن ۱۴۵ پوند گذشته است. مک گرگور آخرین پیروزی خود در برابر دونالد “کابوی” را در دسته ولترویت، کسب کرد.

به گفته منیجر کانر ،از زمانی که مک گرگور وزن کم نکرد، سرحال تر از همیشه به نظر می رسد و در دسته ی ولترویت بسیار آماده تر است. عُدَی عطار منیجر کانر ،همچنین در مورد وی گفت: این ستاره ایرلندی احتمالا بهترین زمان رقابت خود را از لحاظ آمادگی در دسته ولترویت پشت سر گذاشته، اما به این معنا نیست که مبارزات او در بخش سبک‌وزن به پایان رسیده‌ است.”بدنام” گفته است که دوست دارد بعد از کسب عناوین قبلی در ۱۴۵ و ۱۵۵ پوند ، سومی قهرمانی را به رزومه کاری خود در UFC اضافه کند.

عطار در رابطه با شرایط بهتر کانر در دسته ولترویت گفت:”من به کلیه مراجعانم به عنوان انسان نگاه می کنم! من کانر را در هنرهای رزمی در دسته های مختلف ۱۴۵ ، ۱۵۵ و ۱۷۰ پوند مشاهده کرده ام و او به نظر می رسد در ۱۷۰ پوند بسیار خوشحال تر است. این بدان معنا نیست که او قادر به مبارزه در ۱۵۵ نخواهد بود.ولی من فکر می کنم ۱۴۵ پوند برای او ناسالم است. بازگشت به آن کلاس وزن فقط برای کانر از لحاظ جسمانی ضرر دارد”.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

طراحی و پشتیبانی : آسان پرداز