شرط ماسویدال برای مبارزه با حبیب نورماگومدوف!

در صورت پرداخت مبلغ مناسب از سوی UFC ،خورخه ماسویدال حاضر است وزن خود را کاهش دهد و در سبک وزن با حبیب مبارزه کند.

19:04 03/اسفند/1398
شناسه خبر: ۴۸۴۲

به گزارش mma.ir ، خورخه ماسویدال دارنده کمربند BMF سازمان یو اف سی در تازه ترین اظهارات خود گفت که اگر مبلغ مناسبی را برای مبارزه با قهرمان سبک وزن UFC بدهند ،او حاضر است که کلاس وزنی خود را کاهش دهد و در سبک وزن با حبیب نورماگومدوف مبارزه کند.

ماسویدال در حال حاضر در دسته ولترویت و حبیب نیز در سبک‌وزن مبارزه می‌کند. هر دوی آن‌ها در حال حاضر از فایترهای خوب وزن خود محسوب می شوند . برای این مبارزه، ماسویدال باید وزن خود را کاهش دهد. اگر چه او می‌گوید که مبلغ مناسب باعث می شود که او این کار را انجام دهد، اما این موضوع به همین سادگی نیست. او در حال حاضر ۱۷۰ پوند وزن دارد و برای او، کاهش ۲۰ پوند کار بسیار دشواری است.از سوی دیگر، حبیب در مبارزه با وزن فعلی خود بسیار موفق ظاهر شده و تاکنون کسی وی را شکست نداده است.

اما به نظر می رسد ماسویدال همه ی شرایط را در صورت پرداخت مبلغ مورد نظرش توسط سازمان قبول کرده است. وی در این رابطه در گفتگوی خود در پادکست “half cast” با مارک هانت اظهار داشت:” بله، اگر UFC به ما پیشنهاد می‌دهد که نمی‌توانم رد کنم. کاهش وزن در این نقطه برای من وحشتناک است. برای انجام این کار ، باید ابتدا خودم را از این همه رنج نجات دهم. در ۱۷۰ پوند من پنج درصد چربی بدن دارم. بنابراین، بقیه فقط آب است، حدود ۱۸ یا ۱۹ پوند فقط آب است.”

ماسویدال باید درآینده ابتدا با عثمان مبارزه کند که به زودی به گفته ی دینا وایت برگزار می شود. ما در واقع ممکن است برای انجام مبارزه احتمالی ماسویدال و حبیب مدت زیادی صبر کنیم و باید دید این مسابقه واقعاً برگزار می شود یا خیر؟!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

طراحی و پشتیبانی : آسان پرداز