اتهام عقاب به بدنام ایرلندی!

حبیب نورماگومدوف ، کانر مک گرگور را به اجتناب از مبارزه با حریفان سطح بالا متهم کرد و همچنین او را لایق ریمچ ندانست.

16:54 11/اسفند/1398
شناسه خبر: ۴۸۸۹

به گزارش mma.ir ،حبیب نورماگومدوف، قهرمان سبک وزن یو اف سی در تازه ترین اظهارات خود در رابطه با “بدنام ایرلندی” ؛او را به اجتناب از مبارزه با حریفان سطح بالا برای حفظ جایگاه خود به عنوان یک مدعی اصلی متهم کرد.

کانر مک گرگور پس از پیروزی در مقابل دونالد سرونی ،به نظر می رسد اکنون باید برای مبارزه در فصل تابستان با جاستین گیجی خودش را محیا کند. اما ،هدف بلند مدت وی ریمچ در مقابل حبیب در آینده است.
نورماگومدوف، ادعا می کند که مک گرگور قبل از ریمچ با او ، ابتدا باید خود را در برابر حریفان رده بالا ثابت کند.
قهرمان سبک وزن یو اف سی در مورد کانر گفت:” او در حال حاضر نه یک سبک وزن سطح بالا حساب می شود و همچنین نه یک ولترویت سطح بالا؛ او فقط یک اسم بزرگ دارد ولی دورانش تمام شده است.”
حبیب در ادامه تلنگری به مبارزه اخیر کانر و سرونی زد و افزود:” کانر باید حریفان بهتری انتخاب کند. او “کابوی” را مغلوب کرده؛ که در ۱۰ مبارزه اخیرش هفت بار شکست خورده است ، سپس آنها (UFC) در مورد بازگشت این مرد صحبت می کنند.”
دارنده کمربند سبک وزن یو اف سی در رابطه با حریفان کانر گفت:” او باید با حریفان سر سختی مثل جاستین گیجی یا کسانی همانند وی بجنگد. او مجبور است به بخش سبک وزن بازگردد و وزن خود را کاهش دهد.”
پسر شکست ناپذیر هشت ضلعی در مورد مبارزه مجدد خود با بدنام ایرلندی گفت: اگر از مردم بپرسید چه کسی پیروز می شود؟ ۹۹ درصد مثل گذشته می گویند حبیب. اما مردم می خواهند ببیند که این اتفاق چگونه رخ خواهد داد.”
حبیب در پایان اظهار داشت:این (ریمچ) یک مبارزه قهرمانی سبک وزن واقعی نیست ، اما اگر درباره پول صحبت می کنید ، البته این خوب است. برای میراث من ، باید حریفان سرسختی را بزنم.”

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

طراحی و پشتیبانی : آسان پرداز