مبارزه را رد کردم چون برایش آماده نبودم!

رُز نامایوناس از دلیل رد پیشنهاد مبارزه برابر قهرمان پرده برداشت.

18:39 17/اسفند/1398
شناسه خبر: ۴۹۲۴

به گزارش mma.ir‌، رُز نامایوناس قهرمان اسبق دسته کاه وزن زنان یو اف سی پس از باخت وحشتناکش برابر جسیکا آندرادِ و از دست دادن کمربند قهرمانی خود هنوز برای بازگشت به میادین اعلام آمادگی نکرده.

نامایوناس (۸-۴) همچنین مدعی شد که یو اف سی به او مبارزه بر سر کمربند قهرمانی برابر‌ ژانگ ویلی قهرمان کنونی این دسته را در UFC 248 پیشنهاد داد ولی او آن را رد کرد. رُز درباره تجربه سختی که پس از باخت برابر آندرادِ داشت چنین توضیح داد: “فکر می کنم هر کس دیگری هم جای من بود همین احساس را داشت. آنها حتی به من مبارزه برابر ویلی را هم پیشنهاد کردند ولی در بازه کنونی من در حال دست و پنجه نرم کردن با مشکلات و مسائل خودم هستم. من یک روانشناس را هم استخدام کرده ام تا به من کمک کند که بسیاری از مشکلات را حل کنم. کارهای زیادی بود که نیاز است انجام شود. در حال حاضر برای آن (بازگشت) آماده نیستم. من حتی واقعاً نمی دانستم که آیا می خواهم دوباره مبارزه کنم یا نه. چون این واقعاً برایم مهم است نه اینکه مثلاً بگویم چون در مبارزه کردن خوب هستم می خواهم دوباره مبارزه کنم.”

رُز در مبارزه آخرش با یک “اِسلَم” مخوف از جانب آندرادِ ناک اوت شد. او در این باره می گوید خدا را به خاطر اینکه آسیب بیشتری مثل پارگی نخاع به گردنش وارد نشده شکر می کند.

“من با سر به کف قفس فرود آمدم. می توانستم فلج شوم. آیا باید بگویم چون حالا که فلج نشدم چرا باید ترس در وجودم بیاید؟ من باید به خاطر اینکه دوباره می توانم قدم بزنم جشن بگیرم. این یک معجزه است که گردن وضعیت خوبی دارد. قبل از آن اتفاق در مبارزه آخرم من یک شکستگی هم در گردنم داشتم و آسیب دیدگی من در پایان مبارزه دو چندان شده بود. اما الان احساس فوق العاده ای دارم.”

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

طراحی و پشتیبانی : آسان پرداز