خطاب گلوله به مگنوم چینی!

“ژانگ بالاخره متوجه شد که رقابت واقعی چگونه است!”

19:27 24/اسفند/1398
شناسه خبر: ۴۹۶۹

به گزارش mma.ir ، والنتینا شفچنکو قهرمان دسته مگس وزن زنان UFC احتمال رویارویی قریب الوقوع برابر ژانگ ویلی قهرمان کاه وزن زنان UFC را رد کرد.

بنا به گفته “گلوله” قرقیزستانی باوجود پیروزی قهرمان چینی بر جسیکا آندراده و همچنین برد اخیرش برابر یوانا یدرژیچیک او همچنان می بایست شایستگی خود را به عنوان قهرمان ثابت کند و اگر او در دسته ۱۲۵ پوند (مگس وزن) به مصاف ژانگ برود هرگز به او اجازه قدرت نمایی نخواهد داد. پس از چند روز از رویداد UFC 248 و تقابل دیدنی ژانگ و یوانا، شفچنکو امیدوار است که ژانگ و تیمش تقاضای مبارزه برابر او را مجدداً بررسی کنند. چرا که تازه سطح یک مبارزه واقعی را تجربه کرده اند.

“مدیر برنامه های او گویا به دنبال شکل گیری این مبارزه است. این احتمالاً رویایی ترین مبارزه در ذهن او از مدتی قبل است. ولی فکر می کنم پس از مبارزه اخیر او با یوانا آنها نظر خود را عوض کنند. اکنون آنها می توانند سطح واقعی مبارزه را احساس کنند و می دانند که رقابت در سطح بالا چقدر سخت است.”

با این وجود شفچنکو از عملکرد ژانگ و یوانا در مبارزه اخیر بسیار تحت تاثیر قرار گرفت.

“فکر می کنم که مبارزه جذابی بود و هر دو بانو هر چه داشتند برای پیروزی گذاشتند. و قطعاً این یک مبارزه خوب بین دو فایتر خانم قدرتمند بود و فکر می کنم که اهالی MMA و هواداران از مشاهده آن لذت بردند.”

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

طراحی و پشتیبانی : آسان پرداز