هم بازگشت به قفس هم نبرد بوکس!

بدنام ایرلندی از بازگشت زودهنگام خود به میادین صحبت کرد.

22:38 03/فروردین/1399
شناسه خبر: ۵۰۷۷

به گزارش mma.ir‌ ، کانر مک گرگور (۲۲-۴) قهرمان اسبق دو دسته پر وزن و سبک وزن یو اف سی ماه ژانویه امسال در رویداد UFC 246 با غلبه بر دونالد ‘کابوی’سرونی بازگشت موفقیت آمیزی به هشت ضلعی یو اف سی داشت. اما گویا طرفداران بدنام ایرلندی برای بازگشت مجدد او به میادین نباید زیاد صبر کنند چرا که کانر به زودی باز خواهد گشت.

شایعات زیادی مبنی بر مبارزه کانر مک گرگور برابر جاستین گِیجی در ماه جولای شنیده می شود هر چند دِینا وایت رئیس یوداف سی ترجیح می دهد تا اول ببیند که چه اتفاق در مبارزه حبیب نورماگومدوف و تونی فرگوسن در UFC 249 رخ خواهد داد و حتی گفته می شود که مک گرگور شانس دریافت تایتل شات بعدی را هم داراست.

“من به زودی به هشت ضلعی باز می گردم و انتظار دارم تا دوباره به بوکس بپردازم. شما باید خبرها رو پیگیری کنید ولی به شما اطمینان می دهم که هواداران لذت خواهند برد. به آنها چیزی که دوست دارند داده خواهد شد و سرگرم کردن آنها برایم بسیار مهم است.”

اگر چه بسیاری منتظر بازگشت کانر مک گرگور و دیدن مبارزات او هستند ولی نباید فراموش کرد که دنیا در حال حاضر درگیر مبارزه با کرونا ویروس است و قبل از همه چیز می بایست از مهار این بیماری اطمینان حاصل کرد تا شور و هیجان مجدداً به سالن های مسابقات بازگردد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

طراحی و پشتیبانی : آسان پرداز