می توانیم ترتیب مبارزه حبیب و سنت پیر را بدهیم!

مدیر برنامه های حبیب نورماگومدوف مدعی شد که اگر GSP سه کار ساده را انجام دهد این مبارزه رویایی برگزار خواهد شد.

21:02 09/اردیبهشت/1399
شناسه خبر: ۵۱۷۴

به گزارش mma.ir‌ ، حبیب نورماگومدوف قهرمان بی شکست دسته سبک وزن یو اف سی یکی پس از دیگری حریفان مختلف را شکست داده و برخی معتقدند که در حال حاضر شاید جرج سنت پیر قهرمان اسبق دسته های ولترویت و میان وزن یو اف سی که اکنون بازنشسته است می تواند او را مهار کند و اولین شکست حبیب را بر او تحمیل نماید. اما سوال اینجاست که آیا برگزاری این نبرد فوق العاده در عمل امکان پذیر است؟
ماجرا از جایی شروع شد که جرج سنت پیر برای تصاحب کمربند میان وزن یو اف سی به مصاف مایکل بیسپینگ مدافع عنوان قهرمانی رفت و موفق شد او را شکست دهد و قهرمانی این وزن را به دست آورد اما بلافاصله بعد از آن نبرد هیچ دفاعی از کمربندش انجام نداد و آن را رها کرد و بنا به ادعای دِینا وایت رئیس UFC این برخلاف قول هایی یود که جرج به وی داده بود. همین اتفاق باعث ناراحتی رئیس از فایتر کانادایی شد.
حالا علی عبدالعزیز مدیر برنامه های حبیب در گفتگو با ESPN با اعتماد به نفس مدعی شد که علیرغم اختلافات بین سنت پیر و وایت می تواند مبارزه رویایی حبیب نورماگومدوف و جرج سنت پیر را شکل دهد.
“شما فکر نمی کنید که من بتوانم این مبارزه را سر و شکل بدهم؟ در سال ۲۰۱۷ جرج سنت پیر خواست که با مایکل بیسپینگ بر سر عنوان قهرمانی میان وزن مبارزه کند. دِینا وایت او را باور نداشت و من به عنوان یک دوست وارد جریان شدم و شان شِلبی مچ میکر “یو اف سی” را قانع کردم که دِینا را قانع کند که با جرج ملاقات داشته باشد. جرج به وگاس آمده بود و با وجود اینکه من مدیر برنامه هایش نبودم ولی به عنوان یک دوست کمکش کردم.”
علی عبدالعزیز درباره راه حل برگزاری مبارزه حبیب و جرج سنت پیر هم چنین گفت:
“اگر جرج واقعاً می خواهد که این مبارزه اتفاق بیافتد باید سه چیز را انجام بدهد. تلفن را بردارد و با من تماس بگیرد، او می تواند مستقیماً با دِینا وایت هم تماس بگیرد. دِینا برای جرج سنت پیر احترام قائل است و او را خیلی دوست دارد. دِینا وایت آدم های زیادی را دوست ندارد. جرج سپس باید وزن را به ۱۵۵ پوند برساند و بعدش ارتباط را برقرار کند. او تیم خوبی دارد ولی هر وقت که خواست می تواند با من تماس بگیرد. کافیست یک شماره تلفن برایم بفرستد و ما می توانیم این مبارزه را به واقعیت بدل کنیم.”

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

طراحی و پشتیبانی : آسان پرداز