دفاع مفسر معروف UFC از شکست تونی فرگوسن/ او خود را برای حبیب آماده کرده بود!

جو روگان : تونی فرگوسن خود را برای مبارزه با یک فایتر گراپلر آماده کرده بود و مبارزه با گیچی برای او متفاوت بود.

16:35 07/خرداد/1399
شناسه خبر: ۵۴۰۹

به گزارش mma.ir ، جاستین گیچی و تونی فرگوسن برای کسب عنوان قهرمانی موقت دسته ی سبک وزن یو اف سی در رویداد UFC 249 به مصاف هم رفتند که برخلاف انتظار، این گیچی بود که در راند پنجم حریف خود را با ناک اوت فنی شکست داد. پس این شکست تونی فرگوسن با موجی از انتقاد ها روبه رو شد که در این میان، جو روگان مفسر معروف یو اف سی برخلاف سایرین از شکست فرگوسن در برابر گیچی دفاع کرد. روگان در این باره گفت : من فکر می کنم جاستین یک برنامه بازی داشت و او آن را درخشان اجرا کرد و فکر می کنم فرگوسن همیشه فرگوسن خواهد بود. او یکی از سر سخت ترین مردان روی کره زمین است. اما معتقدم او در حال آماده سازی برای مبارزه با یک گراپلر ( مجری فنون گلاویزی و سرشاخ ) بود ، او در واقع در حال آماده سازی برای رویارویی با حبیب نورماگومدوف بود.

روگان در مورد این مبارزه افزود :این فایت قرار بود در ماه آوریل برگزار شود. تونی برای مبارزه با حبیب تمرین می کرد. او درست سالهاست که برای این مبارزه تمرین می کند، بنابراین او در حال آموزش برای این گراپلر نخبه بود. او در فکر مبارزه در خاک و تسلیم حریف در زمین بود که در نهایت با یک کشتی گیر آمریکایی مبارزه می کند که نمی خواهد در زمین مبارزه کند و ضربه بزند.

مفسر یو اف سی در رابطه با زمان و نقشه تونی در این مبارزه اظهار داشت : این یک برنامه بازی کاملاً متفاوت بود و فرگوسن مجبور بود طی چند هفته خود را با این برنامه تنظیم کند. جاستین همیشه به همین ترتیب می جنگد ، تنظیم برنامه های وی تقریباً به اندازه تونی نیست. تونی مجبور بود اصلاحات بزرگی انجام دهد اما جاستین فقط شاهکار مبارزه کرد و طرز جنگیدنش با شکوه بود.

جو روگان در پایان در مورد نحوه مبارزه گیجی گفت : مربی جاستین در حین مبارزه از او خواست که به جای قدرت در مشت هایش ، به دنبال دقت باشد.گیچی فهمید که نمی توانید تونی را با یک ضربه ناک اوت کند .بنابراین با تسلط بر بازی توانست تونی را در راند ۵ متوقف کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

طراحی و پشتیبانی : آسان پرداز