عقاب شانزده میلیون دلاری!

حبیب نورماگومدوف عنوان موفق ترین سلبریتی روس را به خود اختصاص داد.

18:03 10/تیر/1399
شناسه خبر: ۵۵۰۳

به گزارش mma.ir ، حبیب نورماگومدوف قهرمان دسته سبک وزن یو اف سی بار دیگر عنوان “موفق ترین” سلبریتی زیر چهل سال روسیه را به خود اختصاص داد.
بنا به گزارش Forbes، قهرمان شکست ناپذیر روس این جایگاه را به خاطر جمع کردن بالای بیست میلیون فالوور در صفحه اینستاگرامی خود و همچنین درآمد شانزده و نیم میلیون دلاری او از سال ۲۰۱۹ تا پایان آوریل ۲۰۲۰ مجدداً به خود اختصاص داد.
با وجود اینکه اسپانسری محصولات همچون سیگار، الکل و محصولات و خدمات قمار جزو خط قرمزهای حبیب است ولی او توانسته اسپانسرهایی چون: ریباک، تویوتا، نوشیدنی انرژی زا گوریلا و الهدایا (شرکت تولید روغن زیره سیاه) را جذب کند و همین یکی از عوامل موفقیت او در این جایگاه است.
درآمد و دنبال کنندگان حبیب نورماگومدوف باعث شده تا او بالاتر از سایر سلبریتی های معروف روسی همچون: ایگور کرید رپر مشهور، الکساندر اُوِچکین ستاره هاکی، آرتمی پانارین بازیکن تیم نیویورک رنجرز و تنیسور روسی دنیل مِدوِدِف قرار گیرد. حبیب حتی در این لیست بالاتر از اولگا بوزووا شخصیت رسانه ای و خواننده مشهور روسی که ۲۱/۳ میلیون دنبال کننده دارد، قرار گرفت. حبیب سال گذشته در همین رابطه گفته بود:
“این همیشه خوبه که شما اول باشید. مهم نیست که این جریان در اینستاگرام باشد، در مبارزه باشد، در تجارت باشد. فکر می کنم مردها این گفته من را می فهمند. فکر می کنم اگر اشتباه نکرده باشم زن ها هم همینطور باشند. حتی فکر می کنم زن ها بیشتر از مردها به اول بودن اهمیت بدهند.”

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

طراحی و پشتیبانی : آسان پرداز