جونز کمربند قهرمانی نیمه سنگین وزن خود را رها کرد!

ستاره بزرگ یو اف سی برای مبارزه در سنگین وزن در حال مذاکره با سازمان است.

18:46 29/مرداد/1399
شناسه خبر: ۵۶۹۶

به گزارش mma.ir ، جان جونز قهرمان دسته نیمه سنگین وزن UFC در یک اقدام بُهت آور کمربند قهرمانی خود را رها کرد. او این خبر را از طریق حساب توئیتری خود منتشر کرد و رسماً از جایگاه قهرمانی کنار کشید.

“همین الان با یو اف سی تلفنی صحبت کردم. من امروز کمربند قهرمانی نیمه سنگین وزن را رها می کنم. این کمربند اکنون برای سایر مدعیان به طور رسمی در دسترس است. سفر شگفت انگیزی بود. صمیمانه از رقیبانم، یو اف سی و مهم تر از همه از شما طرفدارانم تشکر می کنم.”

این اتفاق در حالی رخ داد که دِینا وایت رئیس یو اف سی خواهان برگزاری مبارزه دوم بین جان جونز و دومینیک رِیِس بود.

به هر روی جونز در توئیت دیگر خود درباره حضورش در یک ورن بالاتر (سنگین وزن) هم صحبت کرد و گفت: “گفتگوی واقعاً مثبتی با یو اف سی داشتم. مذاکراتی درباره مبارزه بعدی من آن هم در دسته سنگین وزن خواهیم داشت. خبرهای خوبیست و روند زیاد کردن وزنم شروع شده.”

با این اتفاق به نظر می رسد یو اف سی برای پرداخت دستمزد مد نظر جونز با وی به توافقات اولیه رسیده و به احتمالاً در اواخر سال ۲۰۲۰ باید شاهد مبارزه جان جونز با فرانسیس انگانو مدعی شماره یک دسته سنگین وزن باشیم.

این در حالیست که همین اخیراً وایت از فرانسیس انگانو به عنوان نفر بعدی برای مبارزه بر سر عنوان قهرمانی سنگین وزن برابر استیپه میوچیچ صحبت کرده بود ولی گویا آمدن جان جونز به این دسته روی معادلات رئیس تاثیر گذاشته و وایت باید دقیق تر روی این مسئله کار کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

طراحی و پشتیبانی : آسان پرداز