تقابل ‘شیردل’ و ‘راکیچ’ در UFC Fight Night 175

دو مبارز دسته نیمه سنگین در تیتر این رویداد و در یک نبرد پنج رانده به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

11:32 07/شهریور/1399
شناسه خبر: ۵۷۲۰

به گزارش mma.ir، رویداد بعدی سازمان یو اف سی موسوم به UFC Fight Night 175 یا همان UFC on ESPN + 33 بامداد یکشنبه ۹ شهریور ۹۹ به میزبانی سالن ‘یو اف سی اِیپِکس’ در لاس وگاس ایالت نوادا برگزار خواهد شد.

در تیتر این رویداد که مبارزه ای از دسته نیمه سنگین وزن را شاهد خواهیم بود، آنتونی اسمیت (۳۳-۱۵) مبارز ۳۲ ساله امریکایی به تقابل با الکساندر راکیچ (۱۲-۲) مبارز ۲۸ ساله صربستانی مقیم اتریش خواهد پرداخت. اسمیت در مبارزات اخیر خود روندی سینوسی داشته. او پس از ناکامی در کسب عنوان قهرمانی این وزن برابر جان جونز بزرگ، در مبارزه با الکساندر گوستافسون با سابمیشن در راند چهارم پیروز شد ولی در مبارزه بعدی برابر گلاوِر تشیرا با ناک اوت فنی در راند پنجم شکست را پذیرا شد. او اکنون باید برابر راکیچ قرار بگیرد که دو شکست ثبت شده در کارنامه اش مربوط به اولین مبارزه و آخرین مبارزه اش بوده‌. او پس از پیوستن به یو اف سی باختی در کارنامه خود نداشت ولی در مبارزه آخرش برابر وُلکان اُزدِمیر با نتیجه نزدیک مبارزه را واگذار کرد‌ و اکنون به ایستگاه شیردل رسیده است.

در نبرد پیش از مبارزه اصلی رویداد هم، رابی لاولِر (۲۸-۱۴-۰-۱) قهرمان اسبق دسته ولترویت یو اف سی با نیل مَگنی (۲۳-۷) مبارزه خواهد داشت. لاولِر مبارز ۳۸ ساله عملکرد خوبی در مبارزات اخیر خود نداشته. او در سه مبارزه آخر خود سه شکست پیاپی برابر رافائل دوس آنجوس، بن اسکرِن و کولبی کاوینگتون را داشته و امیدوار است تا با غلبه بر مگنی ناکامی های خود را به دست فراموشی بسپارد. در سمت دیگر مگنی ۳۳ ساله روند قابل قبولی داشته است. او پس از شکست برابر سانتیاگو پونزینیبیو، دو پیروزی پی در پی برابر لی جینگلیانگ و آنتونی روکو مارتین به دست آورد تا اکنون برابر Ruthless (بی رحم) قرار گیرد.

برنامه کامل مبارزات رویداد UFC Fight Night 175 بدین شرح می باشد:

مبارزات مقدماتی:
ولترویت: شان بردی برابر کریستین آگویلرا
مگس وزن زنان: پولیانا ویانا برابر امیلی ویتمایر
میان وزن: آلیسیو دی کریکو برابر زَک کامینگز
کاه وزن زنان: مالوری مارتین برابر هانا سایفِرس
میان وزن: مَکی پیتولو برابر ایمپا کسنگنی

مبارزات اصلی:
نیمه سنگین وزن: ماگومد آنکالائف برابر یان کوتِلابا
پر وزن: ریکاردو لاماس برابر بیل آلجیو
مگس وزن زنان: الکسا گرسو برابر جی یئون کیم
ولترویت: رابی لاولر برابر نیل مگنی
نیمه سنگین وزن: آنتونی اسمیت برابر الکساندر راکیج

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

طراحی و پشتیبانی : آسان پرداز