نه به ادواردز؛ آری به دیاز!

گزارشات از تمایل یو اف سی برای برگزاری ریمچ بین خورخه ماسویدال و نِیت دیاز حکایت دارد.

20:22 15/شهریور/1399
شناسه خبر: ۵۷۴۵

به گزارش mma.ir ، سازمان یو اف سی برای برگزاری مبارزه دوم بین خورخه ماسویدال دارنده عنوان BMF و نِیت دیاز علاقه بسیاری دارد.

بنا به ادعای TMZ Sports یو اف سی در حال مذاکره با طرفین است تا مقدمات اولیه ریمچ را فراهم نماید ولی تا به این لحظه از امضای قرارداد خبری نبوده است و خبر نهایی شدن این مبارزه صحیح نیست.

ماسویدال و دیاز نخستین بار در تیتر رویداد UFC 244 در نیویورک به مصاف هم رفتند که پزشکان به دلیل آسیب دیدگی و پارگی های صورت دیاز در پایان راند سوم مبارزه را متوقف کردند و بدین ترتیب خورخه ماسویدال با ناک اوت فنی برنده این نبرد شد و عنوان BMF را به خود اختصاص داد. مبارزه ای که پایانش آنی نبود که طرفین می خواستند و به همین دلیل یو اف سی شدیداً به دنبال برگزاری مجدد آن است. خود ماسویدال و دیاز هم پیش از این برای ریمچ اتفاق نظر داشتند.

صحبت از زمان برگزاری این مبارزه زود است ولی از دسامبر ۲۰۲۰ تا ژانویه ۲۰۲۱ به عنوان زمان احتمالی این نبرد صحبت شده است.

لیون ادواردز یکی از مدعیان دسته ولترویت که از ماسویدال بسیار کینه دارد (مخصوصاً به خاطر ضرباتی که در پشت صحنه رویداد UFC on ESPN+ 5 از ماسویدال دریافت کرد) با انتقاد به خبرهای پیرامون ریمچ ماسویدال و دیاز با انتشار توئیتی گفت: “او (ماسویدال) می توانست با رنک سه (ادواردز) مبارزه کند ولی هنوز نفر شماره دوازدهم (دیاز) را انتخاب می کند. در نهایت این بزدل با من مبارزه خواهم کرد. این دو نفر می خواهند دوباره مبارزه ای را انجام بدهند که اصلاً رقابتی نیست و یک جوک است. در واقع این کل BMF است.”

اگرچه برگزاری یک مبارزه بین خورخه ماسویدال و لیون ادواردز عقلانی به نظر می رسد ولی اولویت دِینا وایت و شرکا گویا پول بیشتر است و آن را بیشتر در ریمچ ماسویدال و دیاز می بینند تا مبارزه ماسویدال و ادواردز.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

طراحی و پشتیبانی : آسان پرداز