طعنه بلاهوویچ به آدسانیا !

“کمربند من را تنها در پلی استیشن می توانی به دست بیاوری”.

16:13 23/مهر/1399
شناسه خبر: ۵۸۵۹

به گزارش mma.ir ، یان بلاهوویچ قهرمان جدید دسته نیمه سنگین وزن UFC اخیراً در رویداد UFC 253 با پیروزی مقتدرانه برابر دومینیک رِیِس این عنوان قهرمانی را تصاحب کرد، دقیقاً در همان مسابقاتی که آدسانیا و کاستا در تیتر رویداد به مصاف هم رفتند و آدسانیا با موفقیت کاستا را مغلوب کرد و از عنوانش دفاع نمود.

برخی معتقدند آدسانیا در نظر دارد تا کمربند نیمه سنگین وزن و شاید روزی کمربند سنگین وزن را به کمربند میان وزن خود اضافه کند و روزی جایگاه جان جونز را که بسیار با او درگیری لفظی داشته در رنکینگ P4P بگیرد ولی یان بلاهوویچ از برنامه و طرح آدسانیا نگران به نظر نمی رسد.
“می تواند سعیش را بکند، ولی اگر این اتفاق بیافتد خیلی سریع به دسته وزنی خود باز خواهد گشت. و وقتی او با من رو در رو شود، چیزی شبیه به مبارزه با لوک راکهولد اتفاق خواهد افتاد. همه فکر می کنند من را می شناسند. فکر می کنند که من مبارز آسانی هستم. اما وقتی درهای قفس بسته شود، آنوقت قدرت من را احساس خواهند کرد. یک بازی UFC در پلی استیشن هست. اگر او من را در آن بازی انتخاب کند بهترین فایتر دسته ۲۰۵ پوند خواهد بود اما در دنیای واقعی نه. هیچ راهی ندارد.”

بلاهوویچ ۳۷ ساله هشت مبارزه از نه مبارزه خود را با پیروزی پشت سر گذاشته و اکنون یکی از فایتران تاپ این ورزش محسوب می شود ولی او به خوبی می داند که رزومه هیچ نیمه سنگین وزنی بدون غلبه بر جان جونز بزرگ کامل نمی شود.

“آره من کمربند را به دست آوردم ولی من فقط می خواهم بر او (جونز) غلبه کنم. تنها یک باخت که البته آن هم با دیسکالیفه بود. پس آن باخت به حساب نمی آید. اما من می خواهم کسی باشم که او را در دسته ۲۰۵ پوند شکست داده است. دنیا قشنگ خواهد شد وقتی من اولین کسی باشم که او را شکست داده. او فقط می خواهد از قدرت لهستانی من فرار کند برای همین به سنگین وزن رفت. او از قدرت افسانه ای لهستانی می ترسد‌. این جواب من است‌.”

به نظر می رسد که جان جونز در سال ۲۰۲۱ اولین مبارزه خود در دسته سنگین وزن را انجام بدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

طراحی و پشتیبانی : آسان پرداز