حبیب پیشنهاد مربیگری به همراه کانر در فصل بعد TUF را رد کرد!

“اگر ۵ میلیارد دلار به من بدهند یا حتی مالکیت UFC را به من تقدیم کنند این کار را نمی کنم.”

10:09 24/مهر/1399
شناسه خبر: ۵۸۶۵

به گزارش mma.ir ، دِینا وایت رئیس یو اف سی از چندی قبل از طرح سازمان برای احیای سری جدید مسابقات The Ultimate Fighter به مربیگری کانر مک گرگور و حبیب نورماگومدوف خبر داده بود. ولی گویا مک گرگور استقبال زیادی از این ایده نکرد و در سمت دیگر هم حبیب قاطعانه گفته که به هیچ قیمتی حاضر نیست تا با کانر این کار را انجام دهد.

قهرمان بی شکست دسته سبک وزن UFC در گفتگو با بِرِت اوکاموتو از ESPN‌ گفت که حتی اگر پنج میلیارد دلار به او بدهند او پیشنهاد مربیگری در کنار کانر مک گرگور را نخواهد پذیرفت.

“مربیگری در اولتیمِیت فایتر به همراه او توجه زیادی برای او خواهد داشت. من نمی خواهم چنین چیزی را به او بدهم. من هرگز چنین چیزی به او نمی دهم. حتی اگر آنها به من پنج میلیارد دلار بدهند. حتی اگر مالکیت یو اف سی را به من بدهند. هرگز چنین کاری نمی کنم. این کار باعث توجهات به او خواهد شد. ماجرای من و کانر تمام شده. شش اکتبر ۲۰۱۸ تمام شد (شبی که حبیب موفق شد کانر را در UFC 229 با سابمیشن شکست دهد). من تمامش کردم. من هر چیزی را که به او مربوط می شد را تمام کردم.”

یو اف سی به طور واضح برای برگزاری ریمچ بین حبیب نورماگومدوف و کانر مک گرگور تلاش کرده ولی به دلیل عدم تمایل حبیب این اتفاق رخ نداده و عقاب داغستان به دنبال چالش های دیگر غیر از مک گرگور است.

“من چالش های دیگری همانند مبارزه با داستین پویریر در ۲۰۱۹ داشتم و الان هم مبارزه با جاستین گِیجی را پیش رو دارم. خواهیم دید که قدم بعدی پس از او چه خواهد بود، ولی فکر نمی کنم نفر بعدی کانر مک گرگور باشد.”

مبارزه بعدی حبیب نورماگومدوف شنبه ۳ آبان ۹۹ و در مسابقات UFC 254 برابر جاستین گِیجی قهرمان موقت سبک وزن خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

طراحی و پشتیبانی : آسان پرداز