ناکامی عنکبوت در یافتن خانه جدید!

با وجود علاقه اندرسون سیلوا به ادامه دوران حرفه ای، هنوز هیچ سازمان بزرگی خواهان به خدمت گرفتن او نیست.

21:23 05/آذر/1399
شناسه خبر: ۶۱۱۵

به گزارش mma.ir ، پس از شکست اندرسون سیلوا قهرمان اسبق دسته میان وزن UFC برابر یورایا هال دِینا وایت قاطعانه از پایان همکاری یو اف سی و سیلوا سخن گفت. با این وجود عنکبوت برزیلی تمایل داشت تا به مبارزاتش در سازمان دیگری ادامه دهد ولی گویا دو سازمان بزرگ دیگر در امریکا یعنی بلاتور و پی اف ال هم تمایلی به همکاری با وی ندارند.

اسکات کوکر رئیس سازمان Bellator در همین رابطه گفته بود که تاریخ انقضای سیلوا مدتهاست که گذشته است. پس از کوکر حالا رِی سیفو رئیس سازمان PFL هم خبر هر گونه مذاکره با سیلوا برای فصل ۲۰۲۱ مبارزاتی این سازمان را قویاً رد کرد.

“این شخص (اندرسون سیلوا) مثل یک اسطوره در این ورزش است اما مگه حدود ۴۶ ساله نیست؟ فکر می کنم او قهرمان فوق العاده ای بود و قطعاً در تاریخ این ورزش در بین یکی از بهترین های این ورزش قرار دارد. جز احترام چیز دیگری نسبت به او نمی توانم بگویم ولی به نظرم زمان آن رسیده که دستکش هایش را بیاویزد.”

با این وضعیت به نظر می رسد عنکبوت باید تار خود را در جایی غیر از سازمان های واقع در ایالات متحده امریکا بتند. جایی مثل ژاپن و سازمانی مثل رایزین. نظر شما طرفداران MMA در این رابطه چیست؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

طراحی و پشتیبانی : آسان پرداز