دیلاشاو از نظر ذهنی شکسته است!

راب فونت معتقد است که قهرمان سابق خروس وزن یو اف سی مشکل بزرگ و راه سختی برای بازگشت دارد.

09:03 25/دی/1399
شناسه خبر: ۶۲۹۸

به گزارش mma.ir ، تی جِی دیلاشاو قهرمان سابق دسته خروس وزن یو اف سی در حال سپری کردن آخرین روزهای محرومیت دو ساله خود است که در ژانویه ۲۰۱۸ و به دلیل مثبت اعلام شدن تست دوپینگ او در نظر گرفته شده بود. و حالا به نظر می رسد که فایترهای بسیاری منتظر بازگشت او و رویارویی با وی هستند و یکی از آنها راب فونت است که در بخشی از مصاحبه اخیرش با “ام ام ای جانکی” درباره استفاده دیلاشاو از مواد نیروزا و عملکرد احتمالی او پس از پایان دوران محرومیتش صحبت کرده است‌.

“من از آن دست آدم ها نیستم که بنشینم و او را خجالت زده کنم. کاریه که شده. او می داند که چه کاری کرده و این تا آخر با او در زندگی همراه است. او حالا باید بدون آن (استفاده از آن مواد) مبارزه کند و این برایش مشکل بزرگیست. چراکه او از نظر ذهنی شکسته است. چون وقتی شما چنین چیزی را وارد بدن خود می کنید که یعنی به خود باور ندارید و از قبل از نظر ذهنی شکسته اید. و حالا او باید بدون استفاده از این مواد قدم به میدان بگذارد و مبارزه کند. و فکر می کنم من کسی هستم که به بازگشت او خوش آمد می گوید.”

راب فونت چهار مبارزه از پنج مبارزه آخر خود را با پیروزی پشت سر گذاشته و در مبارزه آخرش هم توانست مارلون مورائس مدعی اخیر عنوان دسته ۱۳۵ پوند را مغلوب کند.

با وجود اینکه دیلاشاو از محرومیت بازگشته ولی شانس اعطای تایتل شات فوری به این قهرمان سابق از جانب یو اف سی کماکان وجود دارد و باید دید که اولین حریف برای “افعی” پس از بازگشتش چه کسی خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

طراحی و پشتیبانی : آسان پرداز