طرح شکایت چند میلیون دلاری علیه کانر!

در آستانه مبارزه مک گرگور با پویریر، یک زن ایرلندی به دنبال طرح شکایتی بزرگ از بدنام است.

10:40 02/بهمن/1399
شناسه خبر: ۶۳۳۵

به گزارش mma.ir، کانر مک گرگور ستاره بزرگ یو اف سی قرار است شنبه پیش رو در بک مبارزه حساس از رویداد UFC 257 با داستین پویریر رو به رو شود.

ولی در آستانه این رویداد مهم، خبرگزاری independent.ie با انتشار گزارشی از طرح دو مورد دادخواست علیه کانر در دوبلین پایتخت ایرلند خبر داد.

موضوع این شکایت به سال ۲۰۱۸ بازمی گردد. که در مورد اول که پرونده سنگین تری است زنی مدعیست که مک گرگور را از مدتها پیش می شناخته است و بنا به دلایلی که جزئیاتش فاش نشده از کانر شاکیست. و دادخواست دوم متعلق به مادر همان زن است که از مک گرگور به خاطر ضرب و جرح شکایت کرده است و خواستار رسیدگی به این دو پرونده به طور جداگانه است.

به دلایل قانونی جزئیات ادعاهای مطرح شده فاش نشده است، اما کارن جِی کسلر نماینده قانونی مک گرگور هر نوع تخلف را برای هر دو پرونده رد کرده است و آن را بی اساس دانست.

البته مک گرگور با مسائل این چنینی غریبه نیست. او در سال ۲۰۱۸ به خاطر پرتاب یک چرخ دستی به اتوبوس حامل فایتران یو اف سی دستگیر و دادگاهی شد. پس از آن ماجرا مک گرگور یک بار هم به دلیل ضربه زدن به صورت پیرمردی در یک میخانه در دوبلین ۱۲۰۰ دلار جریمه شد‌ه بود.

نیویورک تایمز در مارس سال ۲۰۱۹ گزارش داد که مک گرگور پس از اتهام تعرض جنسی به یک زن در هتلی در دوبلین ، تحت تحقیق پلیس ایرلند قرار گرفت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

طراحی و پشتیبانی : آسان پرداز