یو اف سی دست بردار قهرمان سبک وزن خود نیست

رئیس یو اف سی برای قانع کردن حبیب به بازگشت این بار در لاس وگاس با او ملاقات خواهد داشت.

08:04 25/بهمن/1399
شناسه خبر: ۶۴۳۰

به گزارش mma.ir ، چهار ماه از آخرین مبارزه حبیب نورماگومدوف قهرمان دسته سبک وزن وزن یو اف سی و اعلام بازنشستگی او می گذرد، ولی روی کاغذ او همچنان قهرمان سبک وزن سازمان باقی مانده است. چراکه دِینا وایت رئیس یو اف سی امیدوار است تا با هر آنچه در چنته دارد حبیب را برای بازگشت و انجام حداقل یک مبارزه دیگر و رسیدن به رکورد ۳۰-۰ قانع کند.

حبیب همواره بر موضع خود یعنی بازنشستگی اصرار دارد و از سازمان خواسته که دسته سبک وزن به کارش ادامه بدهد و داستین پویریر را هم در شرایط کنونی شایسته دریافت کمربند قهرمانی و پیشتازی در سبک وزن دانست ولی وایت گویا تمایلی به گرفتن کمربند قهرمانی از حبیب ندارد. او در مصاحبه با وبسایت COMPLEX گفت: “حبیب قهرمان است. او به لاس وگاس خواهد آمد. من و او با هم شام خواهیم خورد و بررسی خواهیم کرد که گزینه بعدی چیست.”

در گفتگوی اخیر حبیب نورماگومدوف با RT Sport ، او جلسه ملاقات و شام با رئیس یو اف سی را تایید کرد ولی صراحتاً گفت که این فقط یک ملاقات و صرف شام دو آشناست و این بازی رسانه هاست که این را بیشتر از آن چیزی که هست بزرگ می کنند.

به نظر می رسد این جلسه آخرین تیر ترکش وایت خواهد بود و اگر او در ملاقات با حبیب نتواند او را برای بازگشت قانع کند، می بایست کمربند را از حبیب پس بگیرد و دسته سبک وزن بدون او به کارش ادامه بدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

طراحی و پشتیبانی : آسان پرداز