بلاتور و سورپرایز بزرگ برای هوادارانش!

سازمان رقیب یو اف سی در تدارک برگزاری یک تورنمنت جایزه بزرگ هشت نفره نیمه سنگین وزن می باشد.

11:31 26/بهمن/1399
شناسه خبر: ۶۴۳۴

به گزارش mma.ir ، سازمان Bellator MMA قصد دارد یک تورنمنت جایزه بزرگ هشت نفره نیمه سنگین وزن را در تاریخ بیست و یکم فروردین ماه ۱۴۰۰ با مبارزه‌ کوری اندرسون – داولِتژان یاگشیمورادوف و مبارزه‌ رایان بیدر – لیوتو ماچیدا در رویداد BELLATOR 256 استارت بزند.

اندرسون که از یو اف سی با دست خالی جدا شد، در سازمان رقیب یعنی بلاتور به دنبال کمربند قهرمانی خواهد بود.

در مبارزه‌ی اصلی این رویداد نیز بشاهد ریمچ رایان بیدر و لیوتو ماچیدا خواهیم بود. این دو فایتر پیش از این یک بار در سازمان UFC به مصاف هم رفته بودند که ماچیدا با ناک اوت برابر بیدر پیروز شد. ماچیدا ۴۲ ساله با ۲ برد و ۲ باخت در بلاتور می خواهد با قهرمانی دوران خود را به پایان برساند. بیدر هم که در سال گذشته میلادی کمربند قهرمانی را به وادیم نمکوف واگذار کرده بود، به دنبال قهرمانی دوباره و انتقام از قهرمان کنونی و همچنین ماچیدا می باشد.

فاتح این دو مبارزه در نیمه نهایی به مصاف هم خواهند رفت تا فینالیست این سمت جدول مشخص شود.
اما در سمت دیگر جدول، مبارزات به پرهیجان تری خواهیم داشت و فایترها قرعه سختی برای راهیابی به فینال پیش رو دارند.
یویٔل رومرو مشهور به سرباز خداوند و آنتونی “رامبل” جانسون دو فایتری هستند که به تازگی از UFC جدا شده‌اند و حالا در بلاتور به دنبال کسب قهرمانی می باشند و اما در آخرین مبارزه‌، قهرمان حال حاضر این دسته، یعنی وادیم نمکوف مقابل قهرمان اسبق نیمه سنگین بلاتور، فیل دیویس قرار میگیرد. نمکوف یک بار با رای نامتحد داوران دیویس را شکست داده است. این دو مبارزه نیز در رویداد بلاتور ۲۵۷ در تاریخ بیست و هشتم فروردین‌ ماه ۱۴۰۰ برگزار میشود.
وادیم نمکوف در حالی در این تورنمنت حضور پیدا خواهد کرد که هر مبارزه‌ وی در هر مرحله، یک دفاع از عنوان نیز می باشد و اگر در هر مرحله شکست بخورد کمربند قهرمانی خود را نیز از دست خواهد داد. بنابراین قهرمان تورنمنت علاوه بر کمربند ویژه این مسابقات و جایزه یک میلیون دلاری، صاحب کمربند قهرمانی نیمه سنگین وزن نیز خواهد شد.
همچنین فایتری که با قهرمان مبارزه می کند، حتما باید وی را شکست دهد. یعنی اگر رای داوران مساوی باشد، قهرمان به مرحله بعد راه پیدا میکند (مثلا اگر مبارزه دیویس و نمکوف به تساوی بکشد، دیویس حذف، و نمکوف به نیمه نهایی صعود خواهد کرد)

مبارزات نیمه نهایی جولای(تیر-مرداد) و فینال اکتبر(مهر-آبان) برگزار خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

طراحی و پشتیبانی : آسان پرداز