این بار کار تو را تمام خواهم کرد

کامارو عثمان بعد از پیروزی بر گیلبرت برنس خواهان مبارزه دوم برابر خورخه ماسویدال شد.

08:46 27/بهمن/1399
شناسه خبر: ۶۴۳۶

به گزارش mma.ir ، رویداد یو اف سی ۲۵۸ بامداد یکشنبه برگزار شد و در مهمترین مبارزه این مسابقات کامارو عثمان قهرمان دسته ولترویت به مصاف گیلبرت برنس رفت و موفق شد با ناک اون فنی در راند سوم رقیب برزیلی خود را از پیش رو بردارد.

کابوس نیجریه ای از ۸ فایتر برتر دسته ولترویت ۶ فایتر را شکست داده و در سازمان بدون شکست بوده است. بعد از مبارزه او با برنس سوال بسیاری از طرفداران ورزش های مبارزه ای این بود که خب حالا قدم بعدی برای قهرمان چه خواهد بود؟

خود عثمان در کنفرانس خبری پس از رویداد یو اف سی ۲۵۸ اسلحه خود را به سمت خورخه ماسویدال گرفت و خواهان مبارزه دوم برابر او شد.

“تنها دلیلی که او مبارزه اول برابر من را قبول کرد این بود که تنها شش روز تا زمان مبارزه باقی بود و همین باعث می شد که وقتی جلوی من باخت نداشتن تایم کافی را بهانه قرار دهد. من الان به تو زمان کافی و یک اردوی تمرینی تمام به او می دهم. به شما تضمین می دهم که این بار او قرارداد مبارزه با من را امضا نخواهد کرد چون بدجور لهش می کنم. هر کدام از این احمق ها می تواند این مبارزه را قبول کند. ولی او دهان گشادش را باز کرده و چرت و پرت می گوید. همانطور که حرف می زند، به قفس بیاید و آنجا همدیگر را ملاقات خواهیم کرد.”

عثمان در رویداد یو اف سی ۲۵۱ قرار بود با گیلبرت برنس مبارزه کند که با مثبت اعلام شدن تست کرونا مبارز برزیلی در روزهای منتهی به این رویداد خورخه ماسویدال برای حفظ مین ایونت آن رویداد و در حالی که شش روز برای این مبارزه فرصت داشت، این نبرد را قبول کرد هر چند که پس از پنج راند مبارزه با رای متحد داوران مغلوب قهرمان شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

طراحی و پشتیبانی : آسان پرداز